e-Palette – widok z przodu w planie 3/4.
Zdjęcie przedstawia prototypy Toyoty. Produkty nie są dostępne w sprzedaży.
e-Pallette
Nowa usługa mobilności dla wszystkich
e-Palette to elektryczny pojazd akumulatorowy (BEV) opracowany zgodnie z koncepcją „mobilności jako usługi” (Mobility as a Service – MaaS*), w którym oprócz napędu elektrycznego zastosowano także systemy jazdy autonomicznej opartej na połączeniu z internetem. e-Palette może służyć do transportu osób lub dostarczania im usług komercyjnych.
*Określenia „autonomiczny” oraz „mobilność jako usługa” odnoszą się do koncepcji Toyoty w zakresie świadczenia usług mobilności z wykorzystaniem pojazdów autonomicznych.
Babcia wita się w wnukiem przez wielkoformatowy ekran robota T-TR1.
Zdjęcie przedstawia prototypy Toyoty. Produkty nie są dostępne w sprzedaży..
T-TR1
Roboty wirtualne zwiększają możliwości człowieka w zakresie mobilności
Koncepcyjny robot T-TR1 Toyoty demonstruje potencjał wirtualnej mobilności oraz funkcje wzmacniające możliwości utrzymywania kontaktu z innymi osobami i miejscami.
Futurystycznie wystylizowany LQ jest wyposażony w elektryczny silnik i sztuczną inteligencję.
Zdjęcie przedstawia prototypy Toyoty. Produkty nie są dostępne w sprzedaży.
LQ
Budowanie więzi emocjonalnej z kierowcą
LQ to samochód koncepcyjny, w którym zaawansowaną technologię wykorzystano do zbudowania więzi emocjonalnej między pojazdem a kierowcą, zgodnie motywem przewodnim „nauka, rozwój, miłość”. Jest wyposażony m.in. w system automatycznej jazdy, a spersonalizowanych doświadczeń dostarcza kierowcy Yui – wydajny, interaktywny asystent obdarzony sztuczną inteligencją, który uczy się zachowań i preferencji prowadzącego pojazd. Toyota ma nadzieję, że LQ wskaże nowy kierunek w rozwoju motoryzacji i wypracuje nowy rodzaj relacji między samochodem a kierowcą.
Humanoidalny robot Toyota T-HR3 z białymi panelami korpusu i czarnymi, ruchomymi stawami.
Przedstawiono prototyp Toyoty. Produkt nie jest dostępny w sprzedaży.
THR-3
Responsywna i zdalnie sterowana robotyka
T-HR3 naśladuje łagodne ruchy człowieka, zwiększając mobilność jego użytkownika w domu lub wydajność i bezpieczeństwo w pracy.
Nowa Toyota Mirai w kolorze niebieskim – widok z boku.
Przedstawiono prototypy Toyoty.
All-New Mirai
Kolejny etap technologii FCEV
Przeprojektowana Mirai jest dużym krokiem w rozwoju samochodów elektrycznych zasilanych ogniwami paliwowymi (FCEV) oraz budowy wodorowego społeczeństwa.
Autobus zasilany ogniwami paliwowymi z napisem „FUEL CELL BUS” na cyfrowych wyświetlaczach.
Przedstawiono prototyp Toyoty.
Sora – zelektryfikowany autobus zasilany ogniwami paliwowymi
Wygodny i przyjazny da środowiska
Jego nazwa nawiązuje do obiegu wody w przyrodzie (sky/niebo, ocean, river/rzeka, air/powietrze). Autobus zasilany ogniwami paliwowymi został opracowanyz myślą o zapewnieniu mobilności wszystkim pasażerom bez emisji szkodliwego dla środowiska CO2.
Ttrzy wersje pojazdów z zasilaniem akumulatorowym do stref pieszych.
Zdjęcie przedstawia prototypy Toyoty. Produkty nie są dostępne w sprzedaży.
Walking Area BEV Family
Odciążenie na ostatnim kilometrze
Stylowy i przyjazny dla środowiska pojazd z zasilaniem akumulatorowym (BEV) do stref pieszych pomaga w szybkim przemieszczaniu się po mieście, zwłaszcza na ostatnim odcinku planowanej trasy. Toyota dostarczy indywidualne pojazdy umożliwiające jazdę w pozycji stojącej, z których będą korzystać funkcjonariusze ochrony i personel medyczny pracujący w obiektach olimpijskich i ich okolicy w czasie Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Tokio 2020.
Pojazd do przewozu osób z ułatwieniami dostępu (APM) z rozkładaną rampą dla wózków inwalidzkich – widok z przodu w planie 3/4.
Zdjęcie przedstawia prototypy Toyoty. Produkty nie są dostępne w sprzedaży.
APM (Accessible People Mover – pojazd do przewozu osób z ułatwieniami dostępu)
Dostosowany do Twojej mobilności
APM (pojazd do przewozu osób z ułatwieniami dostępu) został zaprojektowany specjalnie na potrzeby Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Tokio 2020. Zgodnie z wizją „Mobilność dla wszystkich” APM jest rozwiązaniem „na ostatni kilometr” – pojazdem pomagającym przewieźć jak najwięcej osób do obiektów sportowych, w tym sportowców, personel pracujący przy igrzyskach, gości.
Nowa taksówka JPN z napisem „JPN TAXI” na oznaczeniu dachowym i pod przednim grillem.
Przedstawiono prototypy Toyoty.
JPN Taxi
Kwintesencja japońskiej gościnności
JPN Taxi ma tradycyjny japoński kolor koiai (indygo), który symbolizuje bezpieczeństwo, godność i oficjalny charakter. Wnętrze, do którego się wchodzi przez przesuwane drzwi, można elastycznie aranżować w zależności od potrzeb pasażerów.

Dowiedz się więcej

Olimpiady Specjalne Olimpiady Specjalne Każdy ma prawo do bycia akceptowanym Inspirujące historie sportowców Inspirujące historie sportowców Przekraczanie własnych możliwości It Could Be You It Could Be You Przyszłość produktów zapewniających mobilność First Date First Date Robot T-TR1 do nawiązywania więzi między ludźmi Start Your Impossible Start Your Impossible Rozwiązania w zakresie innowacyjnej mobilności Warto podejmować wyzwania Warto podejmować wyzwania Przekonaj się, że wszystko jest możliwe Toyota Touch Touch Propozycje nowej mobilności w mieście Tokio Para Tech Para Tech Olimpijczycy i Paraolimpijczycy Akumulatorowe pojazdy elektryczne BEV Akumulatorowe pojazdy elektryczne BEV Toyota zwiększa swobodę ruchu Toyota e-Palette Toyota e-Palette Więcej o autonomicznym pojeździe do transportu JPN Taxi JPN Taxi Zobacz nową flotę taksówek od Toyoty Toyota LQ Toyota LQ Poznaj nowy, koncepcyjny pojazd Toyoty