Toyota Professional po siedmiu miesiącach 2025 roku umacnia się na czele polskiego rynku lekkich samochodów dostawczych (LCV). Od stycznia do lipca zarejestrowano łącznie 9408 aut marki, co oznacza wzrost o 36,1% rok do roku. W lipcu aż trzy modele Toyoty znalazły się w czołowej dziesiątce najczęściej wybieranych pojazdów, a PROACE CITY został liderem w segmencie samochodów dostawczych. Marka dominuje także na rynku elektrycznych vanów, osiągając aż 39,5% udziału.
Po siedmiu miesiącach 2025 roku Toyota Professional niezmiennie przewodzi w segmencie LCV na polskim rynku. W okresie od stycznia do lipca do klientów trafiło 9408 pojazdów, co oznacza wzrost sprzedaży o 36,1% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
Szczególnie dobry okazał się lipiec, w którym zarejestrowano 1409 egzemplarzy aut Toyota Professional – wynik lepszy o 45,6% niż w tym samym miesiącu 2024 roku. Aż trzy modele marki znalazły się także w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych pojazdów. Drugą pozycję zajął PROACE CITY (471 egz.), na trzecim miejscu uplasował się PROACE (416 egz.), a dziewiąte miejsce przypadło modelowi Hilux (288 egz.).
W skali całego roku w Top10 znalazły się dwie Toyoty. Najchętniej kupowanym w Polsce modelem pozostaje PROACE CITY (4020 egz.), a PROACE zajmuje szóste miejsce z wynikiem 2373 sprzedanych aut.