Niezawodne i mocne silniki, bogate wyposażenie standardowe oraz nowa flagowa wersja INVINCIBLE – to wszystko sprawi, że Hilux jeszcze bardziej się umocni na rynku terenowych pick-upów. Model ten od lat cieszy się bardzo dobrą renomą wśród polskich klientów. Świetne właściwości terenowe i użytkowe, niezrównana trwałość i niezawodność, bogate wyposażenie – to tylko niektóre jego zalety.
Nowy Hilux będzie dostępny w pięciu wersjach wyposażenia. Obok dobrze znanych DL, DLX, SR i SR5 pojawiła się nowa najwyższa wersja – INVINCIBLE. Zastąpiła ona edycję limitowaną Dakar.
Każda ze wspomnianych wyżej wersji zyskała bogatsze wyposażenie. Wersja DLX została wzbogacona o system Stop&Start, tempomat oraz kolorowy wyświetlacz między zegarami na tablicy rozdzielczej. W wersji SR na uwagę zasługuje większy niż dotychczas, 8'' ekran dotykowy systemu multimedialnego oraz interfejsy Android Auto™ i Apple CarPlay™. Hilux w wersji SR5 będzie oferował nawigację, przednie i tylne czujniki parkowania oraz aluminiowe nakładki progowe.
Do standardowego wyposażenia Hiluxa już od wersji SR należy także pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense 2. generacji, w którego skład wchodzą m.in. tempomat adaptacyjny oraz układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD).
Wersja INVINCIBLE będzie dostępna z 204-konnym silnikiem o pojemności 2,8 litra i napędem 4x4. Na wyposażenie tej wersji składają się m.in. elektryczna roleta przestrzeni ładunkowej w kolorze czarnym, czarne sportowe nakładki przestrzeni ładunkowej, podświetlenie clear blue drzwi tylnych, dedykowana okleina INVINCIBLE, automatyczna klimatyzacja, tapicerka skórzana z perforacją, hak holowniczy, system Premium Audio JBL z 9 głośnikami i subwooferem.
Odświeżona wersja Hiluxa będzie dostępna z nowym, 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 2,8 litra i mocy 204 KM. Jest to elastyczna jednostka o momencie obrotowym 500 Nm. Samochód z tym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 s. Zużycie paliwa przy napędzie 4x4 wynosi 9,2-11 l/100 km, a średnia emisja CO2 – 242-298 g/km. Silnik można sparować ze skrzynią manualną lub automatyczną o 6 biegach.
W ofercie nadal pozostaje dotychczasowy, 150-konny silnik 2.4 w konfiguracji z napędem 4x2 lub 4x4 i z manualną lub automatyczną skrzynią 6-biegową.
Za nowego Hiluxa w wersji DL zapłacimy już od 94 000 zł netto (115 620 zł brutto). Za najwyższą wersję – INVINCIBLE – zapłacimy już od 182 200 zł netto (224 106 zł brutto). Silnik 2.8 D-4D 204 KM jest dostępny od wersji SR5 za kwotę od 146 700 zł netto (180 441 zł brutto).