Toyota C-HR w wersji Neon Lime zostanie wyprodukowana w liczbie zaledwie 2000 egz. Obok fabrycznie montowanego Pakietu Premium Audio JBL nabywcy Toyoty C-HR Neon Lime znajdą Pakiet 360⁰ JBL Music Experience. Sprawi on, że słuchanie muzyki we wnętrzu Toyoty C-HR stanie się jeszcze bardziej ekscytującym przeżyciem.
Sylwetka Toyoty C-HR o ostrych krawędziach i mocnych przetłoczeniach przyciąga uwagę na drodze. Wersja Neon Lime zachwyca unikalnym lakierem i kontrastującym z nim czarnym dachem. Kompozycję uzupełniają 18-calowe, aluminiowe obręcze w matowym czarnym kolorze oraz światła w technologii LED.
Wewnątrz znaleźć można wysokiej jakości materiały utrzymane w czarnej tonacji, w tym m.in. sportowe fotele pokryte czarną skórą i alcantarą.

Toyota C-HR Neon Lime została wyposażona w zaawansowany układ hybrydowy czwartej generacji. Umożliwia on poruszanie się w miejskich warunkach w trybie elektrycznym przez ponad połowę czasu jazdy. Cicha praca silnika elektrycznego pozwala cieszyć się głębokim, czystym dźwiękiem systemu nagłośnienia JBL.
Premiera Toyoty C-HR Neon Lime odbędzie się podczas tegorocznego JBL Snow Party Event. Wydarzenie to, będące połączeniem narciarstwa z imprezą muzyczną, jest skierowane dla klientów marki i VIP-ów. Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku.