Toyota AYGO od lat cieszy się niesłabnącą popularnością na rynku. Z roku na rok umacnia się też na pozycji lidera wśród małych aut miejskich. Tylko od stycznia do września br. w Polsce sprzedano 3231 egz. tego modelu, a udział samochodu w segmencie wyniósł aż 26,6%. Jeszcze większą popularnością Toyota AYGO cieszy się wśród klientów indywidualnych. Tu sprzedaż wyniosła 2089 sztuk, co oznacza ponad 34-procentowy udział w segmencie. Co trzeci klient indywidualny, który decyduje się na auto z segmentu A, wybiera właśnie Toyotę AYGO.
Największą popularnością w Polsce cieszy się Toyota AYGO w wersji x-play z Pakietem Style. Kamera cofania, system multimedialny Toyota x-touch z 7'' kolorowym ekranem dotykowym, 15'' felgi aluminiowe, przyciemniane tylne szyby i światła przeciwmgielne – to tylko niektóre elementy wyposażenia tej wersji.