Toyota Motor Poland uruchamia internetowe salony sprzedaży

Toyotę i Lexusa można teraz kupić bez wychodzenia z domu

2020-03-19

Toyota Motor Poland (TMPL) uruchamia dodatkową usługę – internetowy salon. Teraz nową Toyotę lub Lexusa można będzie kupić bez wychodzenia z domu. Taka forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między Klientem a doradcą w salonie, co minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.

Nowy samochód bez wychodzenia z domu

Internetowy salon Toyoty powstał po to, by nowy samochód można było kupić bez wychodzenia z domu. Po „kliknięciu” odpowiedniego przycisku na stronach toyota.pl, lexus-polska.pl lub poszczególnych Dilerów można będzie się połączyć ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Wirtualne spotkanie z doradcą, wideoprezentacja pojazdu

Klient może się też umówić na wirtualne spotkanie z przedstawicielem salonu, podczas którego doradca stworzy ofertę wspólnie z Klientem. Podczas spotkania można będzie wybrać m.in. kolor nadwozia czy wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe, ofertę finansowania. A wszystko to dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę.

Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana Klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez Klienta adres. Taka forma zakupów nie wymaga więc wychodzenia z domu.

Internetowy salon – projekt testowany od października 2019 r.

Internetowy salon Toyoty nie jest nowym pomysłem. Prace nad nim trwają od października 2019 roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony dilerskie Toyoty. Głównym celem tego projektu było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów Toyoty i Lexusa Polsce.

W obliczu pandemii koronawirusa TMPL zdecydowała się zakończyć program testowy i jak najszybciej udostępnić opcję internetowego salonu wszystkim Klientom.

„W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce” – powiedział dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

„Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej” – dodał Pawlak.

Toyota Motor Poland – innowacje i doświadczenie

Toyota Motor Poland należy do ścisłej czołówki najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie. W ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań. W 2019 roku rozpoczęła m.in. wdrażanie pilotażowego programu Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty, a doświadczenia polskich dilerów pomogą w tworzeniu nowej sieci dilerów aut dostawczych.

Dowiedz się więcej

50 lat Toyoty w Europie 50 lat Toyoty w Europie 9 fabryk i ponad 800 000 aut rocznie Romanowski Toyota & Lexus Kraków Zakopiańska Romanowski Toyota & Lexus Kraków Zakopiańska Budowa Roku 2020 Co 11 minut nowa Corolla Co 11 minut nowa Corolla Dowiedz się więcej o rekordowych wynikach Toyoty Wirtualne projektowanie aut Wirtualne projektowanie aut Większa konkurencyjność japońskich koncernów Hybrydowe SUV-y a napęd AWD-i Hybrydowe SUV-y a napęd AWD-i Poznaj jego zalety i działanie Moduły ogniw paliwowych dla ciężarówek Moduły ogniw paliwowych dla ciężarówek Dowiedz się więcej Rajd Dakar 2022 Rajd Dakar 2022 Zupełnie nowa Toyota GR DKR Hilux T1+ Podróż po Europie Toyotą Mirai Podróż po Europie Toyotą Mirai Śledź trasę wyprawy Arkadego Fiedlera Wallbox Home Toyota 22 kW Wallbox Home Toyota 22 kW Wydajne i bezpieczne ładowanie Twojej Toyoty Toyota inwestuje w rozwój baterii Toyota inwestuje w rozwój baterii Dowiedz się więcej o planach koncernu 50 mln sprzedanych egzemplarzy Corolli 50 mln sprzedanych egzemplarzy Corolli Nowy model co 30 sekund Toyota zmierza do pobicia własnego rekordu Toyota zmierza do pobicia własnego rekordu Dowiedz się więcej