Toyota Motor Poland uruchamia internetowe salony sprzedaży

Toyotę i Lexusa można teraz kupić bez wychodzenia z domu

2020-03-19

Toyota Motor Poland (TMPL) uruchamia dodatkową usługę – internetowy salon. Teraz nową Toyotę lub Lexusa można będzie kupić bez wychodzenia z domu. Taka forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między Klientem a doradcą w salonie, co minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.

Nowy samochód bez wychodzenia z domu

Internetowy salon Toyoty powstał po to, by nowy samochód można było kupić bez wychodzenia z domu. Po „kliknięciu” odpowiedniego przycisku na stronach toyota.pl, lexus-polska.pl lub poszczególnych Dilerów można będzie się połączyć ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Wirtualne spotkanie z doradcą, wideoprezentacja pojazdu

Klient może się też umówić na wirtualne spotkanie z przedstawicielem salonu, podczas którego doradca stworzy ofertę wspólnie z Klientem. Podczas spotkania można będzie wybrać m.in. kolor nadwozia czy wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe, ofertę finansowania. A wszystko to dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę.

Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana Klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez Klienta adres. Taka forma zakupów nie wymaga więc wychodzenia z domu.

Internetowy salon – projekt testowany od października 2019 r.

Internetowy salon Toyoty nie jest nowym pomysłem. Prace nad nim trwają od października 2019 roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony dilerskie Toyoty. Głównym celem tego projektu było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów Toyoty i Lexusa Polsce.

W obliczu pandemii koronawirusa TMPL zdecydowała się zakończyć program testowy i jak najszybciej udostępnić opcję internetowego salonu wszystkim Klientom.

„W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce” – powiedział dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

„Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej” – dodał Pawlak.

Toyota Motor Poland – innowacje i doświadczenie

Toyota Motor Poland należy do ścisłej czołówki najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie. W ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań. W 2019 roku rozpoczęła m.in. wdrażanie pilotażowego programu Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty, a doświadczenia polskich dilerów pomogą w tworzeniu nowej sieci dilerów aut dostawczych.

Dowiedz się więcej

Nowa sportowa Toyota z linii GR Nowa sportowa Toyota z linii GR Światowa premiera Pierwszy model Aygo X trafił do właściciela Pierwszy model Aygo X trafił do właściciela Sprawdź szczegóły Adecco modernizuje swoją flotę Adecco modernizuje swoją flotę Stawia na hybrydowe Corolle Toyota Yaris Cross z tytułem World Urban Car 2022 Toyota Yaris Cross z tytułem World Urban Car 2022 Dowiedz się więcej GR Supra z manualną skrzynią biegów GR Supra z manualną skrzynią biegów Nowość od TOYOTA GAZOO Racing Corolla i RAV4 najpopularniejszymi autami Corolla i RAV4 najpopularniejszymi autami Zestawienie portalu focus2move.com Portom Lotniczym dostarczono 21 hybryd Portom Lotniczym dostarczono 21 hybryd Niskoemisyjna flota Toyoty Wodorowe autobusy H2.City Gold dla Barcelony Wodorowe autobusy H2.City Gold dla Barcelony Dowiedz się więcej PROACE CITY Electric PROACE CITY Electric Nowy furgon już dostępny w polskich salonach 20. rocznica uruchomienia produkcji 20. rocznica uruchomienia produkcji Toyota w Polsce Sportowa Toyota GR Corolla Sportowa Toyota GR Corolla Światowa premiera Rośnie przewaga Toyoty na polskim rynku Rośnie przewaga Toyoty na polskim rynku Sprawdź szczegóły