Toyota Motor Poland uruchamia internetowe salony sprzedaży

Toyotę i Lexusa można teraz kupić bez wychodzenia z domu

2020-03-19

Toyota Motor Poland (TMPL) uruchamia dodatkową usługę – internetowy salon. Teraz nową Toyotę lub Lexusa można będzie kupić bez wychodzenia z domu. Taka forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między Klientem a doradcą w salonie, co minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.

Nowy samochód bez wychodzenia z domu

Internetowy salon Toyoty powstał po to, by nowy samochód można było kupić bez wychodzenia z domu. Po „kliknięciu” odpowiedniego przycisku na stronach toyota.pl, lexus-polska.pl lub poszczególnych Dilerów można będzie się połączyć ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Wirtualne spotkanie z doradcą, wideoprezentacja pojazdu

Klient może się też umówić na wirtualne spotkanie z przedstawicielem salonu, podczas którego doradca stworzy ofertę wspólnie z Klientem. Podczas spotkania można będzie wybrać m.in. kolor nadwozia czy wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe, ofertę finansowania. A wszystko to dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę.

Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana Klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez Klienta adres. Taka forma zakupów nie wymaga więc wychodzenia z domu.

Internetowy salon – projekt testowany od października 2019 r.

Internetowy salon Toyoty nie jest nowym pomysłem. Prace nad nim trwają od października 2019 roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony dilerskie Toyoty. Głównym celem tego projektu było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów Toyoty i Lexusa Polsce.

W obliczu pandemii koronawirusa TMPL zdecydowała się zakończyć program testowy i jak najszybciej udostępnić opcję internetowego salonu wszystkim Klientom.

„W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce” – powiedział dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

„Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej” – dodał Pawlak.

Toyota Motor Poland – innowacje i doświadczenie

Toyota Motor Poland należy do ścisłej czołówki najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie. W ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań. W 2019 roku rozpoczęła m.in. wdrażanie pilotażowego programu Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty, a doświadczenia polskich dilerów pomogą w tworzeniu nowej sieci dilerów aut dostawczych.

Dowiedz się więcej

Wodorowy generator prądu Wodorowy generator prądu Wspólny projekt Toyoty i Energy Observer Developments Moving e – mobilny system zasilania awaryjnego Moving e – mobilny system zasilania awaryjnego Wspólny projekt Toyoty i Hondy Karta ratownicza w samochodzie Karta ratownicza w samochodzie Dodatkowa pomoc dla służb ratowniczych Toyota PROACE Mobility Toyota PROACE Mobility Zabudowy dla osób z niepełnosprawnością Toyota PROACE Verso VIP Selection Toyota PROACE Verso VIP Selection Limitowana edycja z dwukolorowym nadwoziem Black Edition by JBL Black Edition by JBL Poznaj edycję limitowaną RAV4 Hybrid Jacek Pawlak CEO of the Year Jacek Pawlak CEO of the Year Executive Club przyznał nagrody za rok 2020 Chcesz zwiększyć swoją mobilność? Chcesz zwiększyć swoją mobilność? Poznaj rozwiązania Toyoty Nowy Dział Testów i Oceny Napędów Hybrydowych Nowy Dział Testów i Oceny Napędów Hybrydowych Sprawdź szczegóły Toyota z nową identyfikacją wizualną Toyota z nową identyfikacją wizualną Sprawdź, co zostało zmienione Toyota i przetargi dla sektora publicznego Toyota i przetargi dla sektora publicznego Dowiedz się więcej Toyota wznawia produkcję części do 2000GT Toyota wznawia produkcję części do 2000GT GR Heritage Parts Project
Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.