1. Elektryfikacja
  2. Technologia hybrydowa
  3. Dlaczego warto wybrać hybrydę

Dlaczego warto wybrać hybrydę?

Za posiadaniem hybrydy Toyoty przemawia wiele argumentów. Na rynku dostępna jest już 4. generacja samoładującego napędu hybrydowego, która powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń w tworzeniu i udoskonalaniu tej niezawodnej technologii. Popularność hybryd Toyoty na całym świecie wzrasta z roku na rok, a gama modeli hybrydowych obejmuje zarówno modele typowo miejskie, jak i te bardziej sportowe.
0
mln
hybryd sprzedanych na całym świecie
4.
generacja
napędu hybrydowego
Do
0
%
czasu jazdy w trybie elektrycznym
0
lata
doświadczenia w tworzeniu hybryd

Modele hybrydowe Toyoty

Toyota posiada w swojej ofercie najwięcej modeli z samoładującym napędem hybrydowym na rynku. Każdy z nich to gwarancja świetnych osiągów, dużej oszczędności paliwa oraz dynamiki. Poznaj pełną gamę hybryd Toyoty.

Yaris
Yaris
Łączna moc układu
116 KM
Średnie zużycie paliwa
3,8 l/100 km
Średnia emisja CO2
87–98 g/km
Poznaj model
Yaris Cross
Yaris
Cross
Łączna moc układu
116 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4 – 5,1 l/100 km
Średnia emisja CO2
100 – 115 g/km
Poznaj model
Corolla Hatchback
Corolla
Hatchback
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4 lub 4,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–115 lub 106–127 g/km
Poznaj model
Corolla Touring Sports
Corolla
Touring Sports
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4 lub 4,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–115 lub 106–127 g/km
Poznaj model
Corolla Sedan
Corolla
Sedan
Łączna moc układu
122 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–116 g/km
Poznaj model
Camry
Camry
Łączna moc układu
218 KM
Średnie zużycie paliwa
5,3 l/100 km
Średnia emisja CO2
120–127 g/km
Poznaj model
Prius Plug-in
Prius
Łączna moc układu
116 KM
Średnie zużycie paliwa
3,4 l/100 km
Średnia emisja CO2
78-82 g/km
Poznaj model
Prius Plug-in
Prius
Plug-in
Łączna moc układu
122 KM
Średnie zużycie paliwa
1,2 l/100 km
Średnia emisja CO2
28–35 g/km
Poznaj model
RAV4
RAV4
Łączna moc układu
218 lub 222 KM
Średnie zużycie paliwa
5,5 lub 5,6 l/100 km
Średnia emisja CO2
125–132 lub 127–134 g/km
Poznaj model
RAV4 Plug-in
RAV4 Plug-in
Łączna moc układu
306 KM
Średnie zużycie paliwa
1,0 l/100 km
Średnia emisja CO2
22 g/km
Poznaj model
Highlander
Highlander
Łączna moc układu
248 KM
Średnie zużycie paliwa
6,6–7,2 l/100 km
Średnia emisja CO2
149–163 g/km
Poznaj model
Toyota C-HR
Toyota
C-HR
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,8 lub 5,3 l/100 km
Średnia emisja CO2
109–120 lub 120–128 g/km
Poznaj model
Mirai]
Mirai
Moc silnika elektrycznego
182 KM
Zasięg
do 650 km
Średnia emisja CO2
0 g/km
Poznaj model


Historia napędu hybrydowego Toyoty

Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy do masowej produkcji trafiła Toyota Prius. Od tego czasu napęd hybrydowy przeszedł ewolucję, której efektem są cztery generacje tej innowacyjnej technologii, ponad 15 mln sprzedanych hybryd na całym świecie, a także osiągi i niezawodność na najwyższym poziomie.

Codzienne korzyści z posiadania
Toyoty z napędem hybrydowym

Znaczna oszczędność paliwa i pieniędzy na tankowaniu

Jazda na samym silniku elektrycznym przez większość czasu w mieście

Najwyższa moc na żądanie od razu po naciśnięciu gazu

Potwierdzona bezawaryjność i mniej części narażonych na zużycie

Skrzynia automatyczna w standardzie; komfort jazdy na co dzień

Całkowicie bezobsługowa jazda bez konieczności doładowywania akumulatora