Toyota YARIS GRMN

Poczuj adrenalinę

Toyota przenosi technologie i doświadczenie zdobyte podczas rajdów WRC na ulice, tworząc spektakularnego hot-hatcha. Podrasowana wersja Yarisa będzie oferować bezkompromisowe osiągi i wyjątkowo dynamiczną stylistykę auta. Jeśli cenisz sobie prawdziwe emocje za kierownicą, premiera Toyoty YARIS GRMN to wydarzenie, którego nie możesz przegapić!

0 koni mechanicznych
0,0 przyspieszenie 0-100 km/h
prędkość maksymalna 0 km/h
silnik 0,0 litra z kompresorem

Moc. Osiągi. Precyzja

Toyota Yaris GRMN to wyjątkowa propozycja wśród aut typu hot-hatch dzięki jednostce 1,8 l wyposażonej w kompresor.
Moc wynosząca 212 KM jest przekazywana na przednią oś za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej, oferując najlepsze w klasie przyspieszenie od 0 do 100 km/h oraz od 80 km/h do 120 km/h na czwartym biegu. Układ napędowy wyposażony w mechanizm różnicowy Torsen oraz precyzyjne zawieszenie wykorzystujące amortyzatory niemieckiej firmy Sachs, 17'' felgi BBS i hamulce z czterotłoczkowymi zaciskami pomogą okiełznać moc i wykorzystać wszystkie możliwości auta.

Yaris GRMN jeździ dokładnie tak, jak wygląda. Skrupulatne testy przeprowadzone na odcinku Nordschleife niemieckiego toru Nürburgring, a także doświadczenie zebrane podczas rajdów teamu TOYOTA GAZOO RACING pozwoliły stworzyć auto, które doskonale trzyma się drogi, zapewniając wyjątkowe wrażenia za kierownicą.

Yaris GRMN powstał dzięki doświadczeniu zdobytemu w rajdach WRC
YARIS GRMN
YARIS WRC
Jednostka
napędowa
Moc
Przyspieszenie
0-100 km/h
Napęd
4-cylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1,8 l z kompresorem
212 KM
6,5 s
Przednia oś, mechanizm
różnicowy Torsen
4-cylindrowa jednostka
benzynowa o pojemności
1,6 l TURBO
380 KM
3,7 s
4 koła,
2 mechanizmy różnicowe

Pełna kontrola

Dzięki wyjątkowemu połączeniu osiągów i precyzji wywodzących się z rajdów WRC, Toyota Yaris GRMN oferuje moc pozwalającą okiełznać każdą drogę.
W tym przypadku nie chodzi jednak wyłącznie o przyspieszenia, ale całość odczuć związanych z prowadzeniem. Składają się na nie m.in. niezwykle sztywne, jak na ten segment, nastawy zawieszenia i rewelacyjne, ″ostre″ hamulce, które zdają się wręcz stworzone do jazdy po torze.
Wszystkie elementy tego samochodu są idealnie zgrane ze sobą, a przecież mówimy o samochodzie, który ma przed sobą jeszcze kilka miesięcy zdobywania szlifów.
Źródło: topgarage.com.pl

Najszybsze informacje z torów i tras

Premiera 4. generacji Toyoty Yaris Premiera 4. generacji Toyoty Yaris Zobacz nowe subkompaktowe auto Toyota z nową identyfikacją wizualną Toyota z nową identyfikacją wizualną Sprawdź, co zostało zmienione Rozpoczęła się produkcja nowego Yarisa Rozpoczęła się produkcja nowego Yarisa Poznaj subkompaktowy model oparty na TNGA Nowa Toyota Yaris z najwyższą wartością rezydualną Nowa Toyota Yaris z najwyższą wartością rezydualną Poznaj lidera segmentu B Poznaj Toyotę Yaris Cross Poznaj Toyotę Yaris Cross Nowy, kompaktowy SUV z segmentu B Rusza przedsprzedaż Toyoty GR Yaris Rusza przedsprzedaż Toyoty GR Yaris Zamówienia będą przyjmowane od 4 maja Nowa sportowa Toyota GR Yaris Nowa sportowa Toyota GR Yaris Zobacz wyposażenie i poznaj parametry silnika Toyota Yaris Cross Toyota Yaris Cross Nowy hybrydowy SUV stworzony do jazdy w mieście Ruszyła przedsprzedaż nowego Yarisa Ruszyła przedsprzedaż nowego Yarisa Sprawdź dostępne wersje i silniki Yaris WRC znów najszybszy w Szwecji Yaris WRC znów najszybszy w Szwecji Zobacz wyniki Rusza kolejny sezon WRC Rusza kolejny sezon WRC Ogier, Evans oraz Rovanperä za kierownicą Yarisa WRC Hybrydowe Yarisy poszerzyły flotę Banku BNP Paribas Hybrydowe Yarisy poszerzyły flotę Banku BNP Paribas Dowiedz się więcej
Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.