Niezawodność i gwarancja

  • Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów
  • Toyota Supra Connect
  • Fotele w stylistyce sportowej
Toyota GR Supra - Dynamic - 2-drzwiowe coupe
  • White Metallic Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Silver Metallic Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Ice Grey Metallic Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Black Metallic Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Prominence Red Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Lightning Yellow Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • Deep Blue Metallic Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
Wyświetl szczegóły silnika

Gwarancja

Każdy samochód Toyoty został zbudowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Jakiekolwiek usterki spowodowane błędem w produkcji lub montażu objęte są gwarancją obowiązującą przez okres do 3 lat lub 100 000 km. Dla aut z napędem hybrydowym dodatkowo przygotowaliśmy rozszerzoną gwarancję na akumulator hybrydowy, która może wydłużyć okres ochronny nawet do 10 lat (pod warunkiem wykonywanie regularnych testów akumulatora w Autoryzowanej Stacji Dilerskiej Toyoty). Właściciele aut marki Toyota, kupionych w sieci Autoryzowanych Salonów Toyoty na terenie Polski, których wiek nie przekracza 3 lat, a przebieg jest nie większy niż 100 000 km (będących w okresie podstawowej Gwarancji Producenta), mogą skorzystać również z BIS Gwarancji Serwisowej – 12- lub 24-miesięcznej dodatkowej ochrony pojazdu.

Kompleksowa pomoc drogowa

Samochody Toyoty są budowane z myślą o wieloletniej, niezawodnej i bezproblemowej jeździe. Może się jednak zdarzyć, że Twój samochód ulegnie awarii, weźmie udział w kolizji czy po prostu zostanie w nim przebita opona. Dlatego też każdy nowy pojazd jest objęty ochroną ubezpieczeniową Toyota Eurocare – bezpłatnym 3-letnim programem pomocy drogowej.

Toyota Eurocare to bezpłatny 3-letni program pomocy, który działa w 44 krajach Europy. Zapewnia on wsparcie w razie wypadku, awarii technicznej, kradzieży, rozładowania akumulatorów, braku paliwa czy zgubienia kluczy.

Kontakt

  • Miałeś awarię, zadzwoń:
    +48 22 899 22 22
  • Miałeś kolizję, zadzwoń:
    +48 22 646 52 81

W trosce o bezpieczeństwo

Toyota od dziesięcioleci pracuje nad technologiami, które mają poprawić bezpieczeństwo na drogach i zadbać zarówno o kierowców i pasażerów, jak i innych uczestników ruchu. W 2015 roku wprowadziła do swoich samochodów pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego Toyota Safety Sense. Minimalizują one ryzyko kolizji i wspierają kierowcę na każdym etapie podróży.

Naprawy

Wypadek może się przytrafić się nawet najostrożniejszym kierowcom. Na szczęście są Autoryzowane Serwisy Toyoty. Nasi wykwalifikowani specjaliści naprawią Twoje auto z zachowaniem najwyższych standardów.

Wyszkoleni pracownicy serwisu Toyoty naprawią Twój pojazd zgodnie z najwyższymi standardami (NCAP, BSI itp.). Do napraw wykorzystają jedynie oryginalne części zamienne Toyoty z przynajmniej 12-miesięczną gwarancją. W razie konieczności zapewniony zostanie samochód zastępczy.

Więcej na temat Toyoty GR Supra

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

Loading

Loading