Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
genericOrErrorSubtitle

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=undefined

Gwarancja PRO

Jakiekolwiek usterki spowodowane błędem w produkcji lub montażu w każdym nowym samochodzie Toyoty objęte są gwarancją obowiązującą przez okres do 3 lat lub 1 000 000 km.

Toyota Relax

Dzięki gwarancji Toyota Relax zyskasz spokój umysłu. Każda nowa i używana Toyota jest sprzedawana z 3‑letnią gwarancją. Po każdym serwisie gwarancja jest dodatkowo przedłużana o 12 miesięcy lub 15 000 km*.
* Łącznie do 10 lat lub do osiągnięcia przebiegu 185 000 km (w zależności od tego, co pierwsze nastąpi).

Assistance na drodze

Z programu pomocy drogowej Toyoty możesz korzystać całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w kraju i zagranicą. Program obejmuje pomoc w przypadku awarii, holowanie pojazdu oraz, w razie potrzeby, zakwaterowanie w hotelu.

Samochód zastępczy

Klient serwisu Toyota Professional może zarezerwować samochód zastępczy na czas naprawy lub przeglądu pojazdu. Do wyboru są różne opcje, w tym lekkie samochody osobowe i dostawcze.

Finansowanie i ubezpieczenia

Toyota Professional oferuje usługi finansowe dla firm, a także ubezpieczenia dostosowane do specyficznych potrzeb klienta.

Gwarancja mobilności

Gwarancja mobilności to dodatkowa ochrona dla Twojej firmy w przypadku awarii Twojego pojazdu użytkowego.

Sprawdź
  • Napęd elektryczny

    Pojemność akumulatora:
    110 kWh
    Maksymalna moc:
    270 KM
    Średni zasięg:
    do 424 km
    Czas ładowania DC 10–80% z mocą 150 kW:
    55 min
    Przestrzeń ładunkowa*:
    do 17 m³
    Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem:
    do 2400 kg
    Wszystkie wartości są danymi wstępnymi, oczekującymi na ostateczną homologację WLTP.
    *Dotyczy nadwozia furgon
  • Silniki spalinowe

    Silnik:
    2.2 D-4D (diesel)
    Maksymalna moc:
    od 120 KM do 180 KM
    Średnie zużycie paliwa:
    od 7,5 l/100 km
    Średnia emisja CO2:
    od 198 g/km
    Przestrzeń ładunkowa*:
    do 17 m³
    Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem:
    do 3000 kg
    Wszystkie wartości są danymi wstępnymi, oczekującymi na ostateczną homologację WLTP.
    *Dotyczy nadwozia furgon

Konwersje

Toyota oferuje szereg konwersji, od samochodów dostawczych po pojazdy przystosowane do przewozu wózków inwalidzkich.
Dowiedz się więcej o możliwościach konwersji Twojego auta

Najczęściej zadawane pytania

Samochód elektryczny zasilany z akumulatora nie ma silnika spalinowego, a jedynym źródłem napędu jest silnik elektryczny (jeden lub więcej) zasilany z akumulatora. Napęd hybrydowy to układ złożony z tradycyjnego silnika spalinowego i elektrycznego zespołu napędowego (obejmującego zazwyczaj akumulator bez funkcji ładowania z zewnętrznego źródła prądu oraz silnik elektryczny). W samochodzie z napędem elektrycznym silnik spalinowy, silnik elektryczny i akumulator trakcyjny współpracują ze sobą. Silnik elektryczny zapewnia dodatkową moc i poprawia osiągi, a także może działać jako generator prądu. Nadwyżka wytworzonej wtedy energii ładuje akumulator, co pozwala zmniejszyć zużycie paliwa.

Ładowanie samochodu elektrycznego to prosta i wygodna czynność. Można go ładować w dogodnym czasie przez dostarczony przewód podłączony do standardowego gniazdka elektrycznego lub do specjalnej ładowarki Toyota HomeCharge. W celu szybkiego naładowania akumulatora można skorzystać z coraz większej sieci szybkich ładowarek zlokalizowanych między innymi na stacjach paliw przy autostradach oraz na parkingach przy centrach handlowych. Zapas energii można tam uzupełnić po drodze już w 30 minut*. 

 

* Na stacji stałoprądowej (DC) o mocy 150 kW oraz w optymalnych warunkach (temperatura ok. 25°C) możliwe jest naładowanie akumulatora z 10% do 80% jego pojemności już w około 55 minut. W celu zapewnienia efektywności ładowania oraz zachowania kondycji akumulatora przez cały okres eksploatacji pojazdu moc szybkiego ładowania prądem stałym w modelu Toyota PROACE Max może być tymczasowo zmniejszana (na ok. 24 godziny) po 3,8 sesji dziennie (odpowiednik 3,8 sesji ładowania od 10% do 80% stanu naładowania).

Koszty związane z użytkowaniem samochodu elektrycznego z zasilaniem akumulatorowym mogą być niższe niż w przypadku pojazdu z tradycyjnym napędem. Ładowanie samochodu elektrycznego może być bardziej opłacalne niż tankowanie benzyny lub oleju napędowego, o ile skorzystamy z pozaszczytowej taryfy energetycznej w domu. Z kolei posiadacze instalacji fotowoltaicznej mogą zaoszczędzić nawet do 100% w przypadku ładowania auta podczas godzin umożliwiających autokonsumpcję. Elektryki mogą też korzystać z darmowego parkowania i wjeżdżać do stref czystego transportu. Dodatkową korzyścią jest również możliwość poruszania się buspasami, co znacznie ułatwia jazdę w mieście.

Na stacji stałoprądowej (DC) o mocy 150 kW oraz w optymalnych warunkach (temperatura ok. 25°C) możliwe jest naładowanie akumulatora z 10% do 80% jego pojemności już w około 55 minut. W celu ochrony kondycji akumulatora oraz wydłużenia jego żywotności intensywność szybkiego ładowania prądem stałym jest zmniejszana po osiągnięci 80% stanu naładowania**. Nasz kalkulator czasu ładowania pomoże oszacować czas ładowania. Wystarczy wprowadzić konkretne warunki, takie jak typ ładowarki oraz temperatura otoczenia.

 

 

* Na stacji stałoprądowej (DC) o mocy 150 kW oraz w optymalnych warunkach (temperatura ok. 25°C) możliwe jest naładowanie akumulatora z 10% do 80% jego pojemności już w około 55 minut.

 

** W celu zachowania kondycji akumulatora przez cały okres eksploatacji pojazdu moc szybkiego ładowania prądem stałym w modelu Toyota PROACE Max może być tymczasowo zmniejszana (na ok. 24 godziny) po 3,8 sesji dziennie (odpowiednik 3,8 sesji ładowania od 10% do 80% stanu naładowania).

Minimalny czas do pełnego naładowania prądem przemiennym 32 A wynosi 11,6 godziny*. Użyj naszego kalkulatora czasu ładowania, aby oszacować czas ładowania w konkretnych warunkach, czyli w zależności od typu ładowarki i temperatury otoczenia.

 

* W optymalnych warunkach, czyli przy temperaturze ok. 25°C.

Wybór trybu jazdy ekonomicznej oraz korzystanie z ogrzewania w trybie eko zwiększy wydajność i zmaksymalizuje zasięg. Warto również rozważyć wyłączenie klimatyzacji, gdy nie jest ona niezbędna. Pamiętaj, że podgrzewane fotele i kierownica są bardziej energooszczędnym sposobem utrzymania ciepła niż ogrzewanie całej kabiny. Zalecane jest także wstępne ogrzanie lub schłodzenie kabiny w czasie, kiedy samochód jest jeszcze podłączony do ładowarki. Funkcją tą można sterować poprzez aplikację MyToyota lub na wyświetlaczu multimedialnym w samochodzie. Upewnij się, że ciśnienie w oponach jest prawidłowo wyregulowane. Niskie ciśnienie zmniejszy zasięg. Opony zimowe na suchych drogach również powodują zwiększenie zużycia energii w porównaniu z oponami letnimi. Przewożenie zbędnego ładunku zwiększy zużycie energii, dlatego warto opróżnić bagażnik z niepotrzebnych rzeczy. Wreszcie, należy rozważyć zmianę stylu jazdy. Utrzymywanie stałej, umiarkowanej prędkości tam, gdzie jest to możliwe, oraz unikanie zbędnego przyspieszenia i hamowania pomogą przejechać większy dystans na jednym ładowaniu. Gdy trzeba zmienić prędkość, należy to zrobić płynnie, aby zmniejszyć zużycie energii.