1. Świat Toyoty
  2. Technologie
  3. MyT

Aplikacja mobilna Toyota MyT

Usługi łączności | Toyota Connected Car

Łączność, która ułatwia życie

Niezależnie od tego, czy przebywasz w samochodzie, czy poza nim, możesz sprawować pełną kontrolę nad swoją Toyotą. Pomoże Ci w tym nowy pakiet usług łączności Toyota Connected Car dostępnych za pośrednictwem aplikacji MyT Toyota. Rozwiązania te zwiększają bezpieczeństwo jazdy i przyjemność z prowadzenia samochodu.

Aplikacja MyT Toyota

Kontroluj swój samochód za pomocą smartfona

Aplikacja MyT Toyota, którą może pobrać na swojego smartfona, umożliwia zdalne komunikowanie się z samochodem. Możesz zaplanować trasę podróży w domowym zaciszu, zlokalizować miejsce postoju samochodu, przeanalizować swój styl jazdy i go zoptymalizować, a także otrzymywać powiadomienia o terminach przeglądów.

Przewodnik jazdy hybrydowej

Wykorzystaj maksymalnie potencjał napędu hybrydowego i zmniejsz zużycie paliwa.

W aplikacji Toyota MyT znajdziesz informacje dotyczące Twojej jazdy wraz z cennymi wskazówkami. Naucz się wykorzystywać tryb EV minimalizując spalanie i emisje spalin.

Usługi zdalne MyT dla RAV4 Plug-in Hybrid

Poznaj wyższy poziom komfortu, oszczędności i bezpieczeństwa.

Monitoruj na bieżąco stopień naładowania baterii i poziom paliwa w Twoim samochodzie. Sprawdzaj zasięg i czas ładowania. Steruj klimatyzacją.

USŁUGI ZDALNE MyT DLA TOYOTY YARIS CROSS

Status samochodu

Dzięki aplikacji MyT zawsze wiesz, co dzieje się z Twoją Toyotą. W zależności od modelu, jego wersji wyposażenia i modułu łączności w aucie, MyT wykryje nieprawidłowości w samochodzie i powiadomi Cię o nich.

Aktywuj funkcję powiadomień w ustawieniach swojego smartfona, a w ciągu około 8 minut od wyłączenia zapłonu system zwróci Ci uwagę, jeśli pozostawisz np.:

  • otwarte lub zablokowane drzwi, okna, szyberdach lub pokrywę bagażnika,
  • włączone światła,
  • inteligentny kluczyk wewnątrz pojazdu.
Zdalne sterowanie klimatyzacją

Aplikacja MyT umożliwi Ci ustawienie komfortowej temperatury wewnątrz pojazdu na długo wcześniej, zanim do niego wsiądziesz. Pamiętaj, zdalne sterowanie klimatyzacją jest dostępne wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty, a nie zostanie uruchomione, jeśli:

  • drzwi pojazdu są otwarte,
  • poziom naładowania akumulatora jest zbyt niski,
  • nastąpi przerwanie połączenia internetowego.
Zdalne uruchamianie świateł awaryjnych

Czasami zdarzają się sytuacje, w których trudno znaleźć swój samochód. Wtedy możesz skorzystać z funkcji pomagającej Ci go zlokalizować. Aplikacja MyT automatycznie włączy światła awaryjne na maksymalnie 30 sekund.

Funkcja jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty, a nie zostanie uruchomiona, jeśli:

  • samochód jest w ruchu,
  • włączone jest zdalne sterowanie klimatyzacją.
Zdalna obsługa zamka centralnego

Aplikacja MyT umożliwia Ci zdalną blokadę lub odblokowanie zamka centralnego w Twoim samochodzie. Za pomocą telefonu możesz z dalszej odległości otworzyć auto lub zamknąć je, jeśli o tym zapomniałeś.

Funkcja jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty.

Więcej funkcji aplikacji MyT Toyota

Sprawdź

Poznaj aplikację MyT

Wszystkie funkcje w jednej aplikacji! Zobacz, co możesz zyskać dzięki MyT i usługom zdalnym Toyota Connected Car!
Status auta
Centrum powiadomień
Ekran główny
Znajdź mój samochód
Przewodnik jazdy hybrydowej
Aplikację MyT Toyota możesz pobrać z Google Play lub Apple App Store (w zależności od posiadanego urządzenia).

MyT Multimedia

Intuicyjny system nawigacji i rozrywki

System MyT Multimedia poinformuje o aktualnej sytuacji na wybranej trasie, lokalizacji fotoradarów, prognozie pogody i interesujących punktach (POI). MyT Multimedia w Twojej Toyocie obsługuje również funkcje Apple CarPlay™ i Android Auto™, które umożliwiają integrację z odtwarzaczem muzycznym i innymi aplikacjami zainstalowanymi w Twoim smartfonie.

Bieżące informacje o sytuacji w ruchu drogowym

Planowanie trasy na podstawie bieżących informacji o ruchu drogowym.

Przez cały czas podróży do miejsca docelowego otrzymujesz aktualne informacje o sytuacji na drodze. Pokładowy system nawigacji uwzględnia napływające informacje o zdarzeniach i proponuje alternatywne trasy dopasowane do Twoich preferencji. 

Punkty POI

Szybsze wyszukiwanie interesujących miejsc przy trasie.

Dzięki wyszukiwarce wykorzystującej dane Google zawsze masz dostęp do aktualnych informacji o miejscach w sąsiedztwie pokonywanej trasy, które mogą Cię zainteresować.
Ostrzeżenia przed fotoradarami
Zobacz, gdzie są fotoradary.

Dzięki naszej technologii „Coyotes and Cyclops” zawczasu się dowiesz, że zbliżasz się do fotoradaru. Dodatkowo sam możesz wspierać społeczność, zgłaszając fotoradary, które jeszcze nie figurują w systemie. 
Stacje paliw
Tankowanie nigdy nie było prostsze.

Znajduj stacje paliw zgodnie z własnymi preferencjami, sortuj wyniki po cenie lub marce, z której zwykle korzystasz. Możesz wyznaczyć punkty tankowania po drodze, najbliżej miejsca docelowego lub tego, w którym obecnie się znajdujesz. 
Google Street View
Zobacz to, czego szukasz.

Dzięki usłudze Google Street View cel podróży zobaczysz w widoku 360, dzięki czemu łatwiej odnajdziesz miejsce przeznaczenia. 
Parking
Oszczędź czas na szukaniu miejsc parkingowych.

Przeszukuj dostępne parkingi, sortując wyniki po cenie, usługodawcy lub odległości od Twojej obecnej lokalizacji. 
Integracja ze smartfonem
Wsparcie dla Apple CarPlay™ i Android Auto™.

Podłącz smartfon, odtwarzaj muzykę i korzystaj z ulubionych aplikacji za pośrednictwem wyświetlacza w Twoim aucie. 

Jak działa aplikacja MyT Toyota?

Dowiedz się więcej o tym, jak działa MyT Toyota.

Często zadawane pytania

Prowadzenie Toyoty jeszcze nigdy nie było tak przyjemne i komfortowe. Usługi łączności Toyota Connected Car sprawiają, że niezależnie od trasy, którą masz pokonać, zawsze będziesz miał pełną kontrolę nad pojazdem.

Technologia nie musi onieśmielać. Przygotowaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące aplikacji MyT Toyota.

Usługi łączności Toyota Connected Car umożliwiają sprawne komunikowanie się samochodu ze światem zewnętrznym. Dzięki temu jazda może być wydajniejsza i bardziej inteligentna.

Staraliśmy się, aby obsługa systemu była możliwie najprostsza i intuicyjna. Jeżeli masz pytania na temat naszej aplikacji, z przyjemnością na nie odpowiemy.

USŁUGI ŁĄCZNOŚCI TOYOTA CONNECTED CAR (MYT)

Usługi łączności Toyota Connected Car obejmują aplikację MyT Toyota i system MyT Multimedia. Każdy pakiet oferuje własny zestaw funkcji, dzięki którym jazda samochodem jest bezpieczniejsza i sprawia więcej radości. Z niektórych rozwiązań można korzystać także poza pojazdem.

Aplikacja MyT Toyota umożliwia zdalne komunikowanie się z samochodem. Użytkownik może zaplanować trasę podróży, zlokalizować zaparkowany samochód, sprawdzić, kiedy należy zgłosić się do serwisu na przegląd. Przewodnik jazdy hybrydowej analizuje styl jazdy kierowcy i podpowiada, jak można obniżyć zużycie paliwa, korzystając prawidłowo z napędu hybrydowego.

Konto MyT umożliwia zarządzanie systemem multimedialnym oraz otrzymywanie przydatnych informacji o samochodzie poprzez aplikację MyT Toyota i portal Moja Toyota.

Do logowania w aplikacji MyT i portalu Moja Toyota służą te same dane uwierzytelniające.   

Aplikacja MyT Toyota umożliwia korzystanie z następujących usług łączności MyT:   

• Znajdź moją Toyotę  
• Wyślij do auta
• Z Toyoty do celu  
• Przewodnik jazdy hybrydowej       
• Mój styl jazdy        
• Historia serwisowa  

Portal Moja Toyota dostarcza kierowcy szczegółowych informacji na temat samochodu oraz umożliwia zakup usług i zarządzanie nimi. W portalu dostępne są następujące usługi:

• Historia zakupu samochodu i śledzenie zamówienia
• Wyślij do auta
• Historia serwisowa
• Informacje o pojeździe
• Instrukcje obsługi
• Aktualizacje map  
• Zarządzanie ustawieniami profilu

Aplikacja MyT Toyota jest powiązana z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN) oraz właścicielem /uprawnionym użytkownikiem pojazdu, więc tylko Ty będziesz mógł korzystać z usług łączności w danym samochodzie.

Z usług łączności w aplikacji MyT Toyota może korzystać tylko właściciel samochodu/uprawniony użytkownik.

Możesz zmienić swoje hasło w aplikacji MyT. Z ikony sekcji konta, którą można znaleźć w prawym dolnym rogu paska nawigacyjnego, kliknij menu „Ustawienia”. Wybierz zmień hasło i wpisz swoje obecne i nowe hasło. Następnie potwierdź nowe hasło i zapisz. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o nowe na ekranie logowania, wprowadzając swój adres e-mail.

APLIKACJA MYT TOYOTA

Producent zastrzega ograniczoną kompatybilność aplikacji z określonymi systemami operacyjnymi.
Android: od wersji 7 i nowszych. Ze względu na aktualizację naszych systemów (jakość i stabilność) oraz ciągłe dążenie do poprawy bezpieczeństwa aplikacji, wersje Androida 5 i 6 nie są już obsługiwane w aplikacji od wersji 4.0 i nowszych.
iOS: iOS 11 i nowsze

Telefony Huawei: Jeśli telefony Huawei nadal mają natywny system operacyjny Google Android, będą podążać standardową ścieżką opisaną powyżej.
Jeśli telefon Huawei jest już przełączony do sklepu Huawei Android, aplikacja nie będzie obsługiwana, ponieważ aplikacje nie są dostępne w sklepach Huawei.

Kompatybilność aplikacji z systemami operacyjnymi może ulec zmianie wraz z czasem i aktualizacjami aplikacji oraz systemów operacyjnych. W przypadku wątpliwości proszę skontaktować się ze stacją dilerską.

Usługi łączności MyT są dostępne dla następujących modeli Toyoty:

• Nowy RAV4 (produkcja od listopada 2018 r.)
• Nowa Corolla Hatchback i TS Kombi (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Camry (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Toyota C HR (produkcja od października 2019 r.)

Jeśli kupisz używaną Toyotę, która obsługuje usługi sieciowe w aplikacji MyT, możesz aktywować usługi sieciowe bezpośrednio z aplikacji MyT, pod warunkiem, że możesz udowodnić fizyczny dostęp do samochodu (poprzez wprowadzenie dokładnego przebiegu). Możesz również odwiedzić swojego dilera Toyoty, aby potwierdzić, że jesteś właścicielem pojazdu. Będziesz mógł wówczas aktywować usługi łączności w aplikacji MyT Toyota.

W lewym dolnym rogu ekranu logowania do aplikacji lub na dole zakładki Ustawienia w sekcji Konto.

Wyszukaj „Aplikacja MyT Toyota” w iOS App Store lub Google Play. Następnie pobierz aplikację, która jest bezpłatna. Aplikacja MyT jest obsługiwana na wybranych urządzeniach z systemem iOS, jak i Android.

Konto możesz utworzyć bezpośrednio w aplikacji MyT Toyota, podając niezbędne dane osobowe.

Następnie musisz aktywować konto, klikając na link podesłany w wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację. Ponadto, abyś mógł korzystać z usług łączności.

W celu zakończenia aktywacji prosze spróbować odbyć 2 podróże samochodem z prędkością powyżej 10 km/h powyżej 5 min każda.

W każdej chwili. Z chwilą wyłączenia silnika dane dotyczące samochodu są przesyłane do aplikacji. Dane dotyczące ostatniej podróży będziesz mógł wyświetlić po wyłączeniu silnika. Do przesłania danych wymagany jest zasięg sieci komórkowej pozwalający na transmisję danych, więc funkcja ta może nie działać w garażach podziemnych.

Otwórz pulpit „Usługi” i wybierz „Analiza stylu jazdy”/"Przewodnik jazdy hybrydowej". Wybierz zakładkę „Wszystkie podróże”, aby zobaczyć dane poprzednich podróży, a następnie kliknij jedną z podróży, aby uzyskać dostęp do analizy stylu jazdy. Dane ostatniej podróży znajdziesz także na pulpicie głównym.

Tryb prywatności jest dostępny na stronie „Ustawienia samochodu” w aplikacji MyT Toyota. Możesz go włączać i wyłączać samodzielnie. Po włączeniu trybu prywatnego, lokalizacja samochodu i podróże nie będą wyświetlane w aplikacji. Należy pamiętać, że niektóre usługi, które opierają się na danych o lokalizacji, nie będą już działać (np. Znajdź mój samochód).

Do pobrania

Usuń samochód z konta MyT. Nie kasuj samego konta, bo w przyszłości nie będziesz mógł do niego dodać ewentualnych kolejnych samochodów marki Toyota. Nie zapomnij poinformować nowego właściciela, że samochód jest wyposażony w usługi łączności w aplikacji MyT Toyota.

Jeżeli usuniesz numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) ze swojego konta, usługi łączności w aplikacji MyT Toyota przestaną działać.

Informacja o poziomie paliwa dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, pod wizualizacją sylwetki auta. (dla wybranych modeli z określonej daty produkcji). Dane dotyczące zamknięcia drzwi nie są jest jeszcze dostępne, ale stale pracujemy nad dodaniem do aplikacji MyT kolejnych usług połączonych. Będziemy regularnie aktualizować aplikację, więc upewnij się, że Twoja aplikacja jest aktualna. W tym celu najlepiej jest zezwolić na automatyczną aktualizację aplikacji MyT Toyota.

Dostęp do historii serwisowej posiada właściciel samochodu.
Aplikacja MyT nie zawiera wszystkich informacji związanych z serwisowaniem samochodu, w szczególności nie zawiera informacji o naprawach gwarancyjnych oraz wszelkich usługach związanych ze sprzedażą/naprawą/montażem nieoryginalnych części i/lub akcesoriów. Celem uzyskania szczegółowych i pełnych informacji należy skontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Toyoty.