TOYOTA C-HR RACING

Najtrudniejszy wyścig świata

W 2007 r. drużyna GAZOO Racing po raz pierwszy dołączyła do 24-godzinnego wyścigu wytrzymałościowego w Nürburgring, zwanego „najtrudniejszym wyścigiem świata”. Drużyny z całego świata, zarówno prywatne jak i wspierane przez producentów samochodów , ustawiają się na starcie 25-kilometrowego toru w Niemczech, zwanego "zielonym piekłem", aby wystawić na próbę swoje możliwości.

Toyota C-HR Racing

W tegorocznej edycji, 44. w historii i 10. z naszym udziałem, drużyna TOYOTA GAZOO Racing wystawiła trzy samochody: całkiem nową Toyotę C-HR Racing, Lexusa RC i Lexusa RC F. Za kierownicą Toyoty C-HR Racing, czyli wyścigowej wersji nadchodzącego crossovera Toyota C-HR, podziwialiśmy czterech członków zespołu kierowców. Po 24 godzinach wykańczającej walki nasza drużyna zajęła wysoce satysfakcjonujące 84. miejsce w klasyfikacji ogólnej i trzecie w swojej klasie.

 
TOYOTA GAZOO Racing – najtrudniejszy wyścig świata na torze w Nürburgring

Wyścig to doskonała okazja do tego, aby zebrać bezcenne informacje o pojeździe, ale przede wszsytkim rozwijać umiejętności naszego personelu. Każdego roku nasi inżynierowie i specjaliści ds. mechaniki pojazdowej biorą udział w tworzeniu samochodu wyścigowego oraz odpowiadają za czynności serwisowe podczas wyścigu. Dzięki temu zdobywają bezcenną wiedzę, którą następnie przekazuje kolegom, aby wspólnie udoskonalać proces produkcji samochodów przyszłości.

Najszybsze informacje z torów i tras

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.