Relacja na żywo z Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie 2018

Wtorek, 6 marca 2018 r., godz. 9:45

Relacja na żywo z Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie 2018

6 marca 2018 r. o godz. 9:45 Toyota będzie transmitować na żywo swoją konferencję prasową z 88. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Nie przegap światowej premiery trzeciej generacji Toyoty Auris. Model ten będzie się charakteryzował jeszcze bardziej dynamiczną stylistyką nadwozia i zupełnie nowym, w pełni hybrydowym napędem wykorzystującym 2-litrowy silnik, który stanowi jednocześnie początek nowej strategii marki Toyota.

Kolejna premiera to model AYGO, którego DNA wyróżnia się na tle mocno konkurencyjnego segmentu A. Auto zyskało nie tylko nowy design przedniej części nadwozia, ale ulepszono także osiągi i charakterystykę całego nadwozia, dzięki czemu jazda tym samochodem sprawia jeszcze więcej radości.

Zgodnie z wizją „Mobility For All”, Toyota zaprezentuje kierunki rozwoju wzornictwa i inżynierii pozwalających zmaksymalizować potencjał przyszłych akumulatorów pojazdów elektrycznych (BEV), ogniw paliwowych (FCEV), autonomicznej jazdy i sztucznej inteligencji (AI) .

Uwieńczeniem konferencji Toyoty będzie prezentacja konceptu nowego auta sportowego, zwiastującego powrót na rynek jednego z kultowych modeli marki.

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.