Niezawodność i gwarancja

Wyposażenie i jakość klasy premium.

  • System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA)
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
  • Stacja do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej
Executive - 4-drzwiowy
  • 218 Attitude Black Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 4X1 Steel Blonde Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 8W7 Dark Blue Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 089 Platinum White Pearl Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 4X7 Graphite Bronze Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 040 Pure White Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 1F7 Silver Diamond Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika
  • 3U5 Imperial Red Kolor nie jest dostępny dla wybranego silnika

Gwarancja

Każdy samochód Toyoty został zbudowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Jakiekolwiek usterki spowodowane błędem w produkcji lub montażu objęte są gwarancją obowiązującą przez okres do 3 lat lub 100 000 km. Dla aut z napędem hybrydowym dodatkowo przygotowaliśmy rozszerzoną gwarancję na akumulator hybrydowy, która może wydłużyć okres ochronny nawet do 10 lat (pod warunkiem wykonywanie regularnych testów akumulatora w Autoryzowanej Stacji Dilerskiej Toyoty). Właściciele aut marki Toyota, kupionych w sieci Autoryzowanych Salonów Toyoty na terenie Polski, których wiek nie przekracza 3 lat, a przebieg jest nie większy niż 100 000 km (będących w okresie podstawowej Gwarancji Producenta), mogą skorzystać również z BIS Gwarancji Serwisowej – 12- lub 24-miesięcznej dodatkowej ochrony pojazdu.

Kompleksowa pomoc drogowa

Samochody Toyoty są budowane z myślą o wieloletniej, niezawodnej i bezproblemowej jeździe. Może się jednak zdarzyć, że Twój samochód ulegnie awarii, weźmie udział w kolizji czy po prostu zostanie w nim przebita opona. Dlatego też każdy nowy pojazd jest objęty ochroną ubezpieczeniową Toyota Eurocare – bezpłatnym 3-letnim programem pomocy drogowej.

Toyota Eurocare to bezpłatny 3-letni program pomocy, który działa w 44 krajach Europy. Zapewnia on wsparcie w razie wypadku, awarii technicznej, kradzieży, rozładowania akumulatorów, braku paliwa czy zgubienia kluczy.

Kontakt

  • Miałeś awarię, zadzwoń:
    +48 22 899 22 22
  • Miałeś kolizję, zadzwoń:
    +48 22 646 52 81

W trosce o bezpieczeństwo

Toyota od dziesięcioleci pracuje nad technologiami, które mają poprawić bezpieczeństwo na drogach i zadbać zarówno o kierowców i pasażerów, jak i innych uczestników ruchu. W 2015 roku wprowadziła do swoich samochodów pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego Toyota Safety Sense. Minimalizują one ryzyko kolizji i wspierają kierowcę na każdym etapie podróży.

Naprawy

Wypadek może się przytrafić się nawet najostrożniejszym kierowcom. Na szczęście są Autoryzowane Serwisy Toyoty. Nasi wykwalifikowani specjaliści naprawią Twoje auto z zachowaniem najwyższych standardów.

Wyszkoleni pracownicy serwisu Toyoty naprawią Twój pojazd zgodnie z najwyższymi standardami (NCAP, BSI itp.). Do napraw wykorzystają jedynie oryginalne części zamienne Toyoty z przynajmniej 12-miesięczną gwarancją. W razie konieczności zapewniony zostanie samochód zastępczy.

Więcej o Toyocie Camry

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK