Auris Touring Sports PRESTIGE

Wersje
Silniki i skrzynie biegów Cena z VAT Konfiguruj
1,6 Valvematic (132 KM) 6 M/T – 6-stopniowa manualna skrzynia biegów 90 900 zł
1,6 Valvematic (132 KM) Multidrive S – bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów 95 900 zł
Lista wyposażenia:
Czujnik zmierzchu
Automatyczne światła drogowe (AHB)
Układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA)
Układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA)
Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS)
Felgi aluminiowe, opony 205/55/R16
Przyciemniane tylne szyby
Czujnik deszczu

Czujnik deszczu

Kiedy zaczyna padać, automatyczny czujnik natychmiast uruchamia wycieraczki, odpowiednio ustawiając ich szybkość i tryb pracy.

Zamknij
3-ramienna skórzana kierownica
Wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Podgrzewane fotele przednie kierowcy i pasażera
System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem elektronicznego rozkładu sił hamowania (EBD)

System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem elektronicznego rozkładu sił hamowania (EBD)

Aby zwiększyć moc hamowania, system EBD automatycznie dostosowuje siłę hamulców z przodu i z tyłu oraz po prawej i lewej stronie. Dzięki temu droga hamowania jest zdecydowanie krótsza, a auto nie traci stabilności nawet podczas gwałtownego hamowania i jazdy w zakrętach.

Zamknij
System wspomagający hamowanie (BA)

System wspomagający hamowanie (BA)

System rozpozna próbę nagłego zatrzymania pojazdu w sytuacji awaryjnej i odpowiednio zwiększy siłę hamowania. Umożliwia to maksymalnie skuteczne działanie systemu ABS.

Zamknij
Sygnał awaryjnego hamowania (EBS)

Sygnał awaryjnego hamowania (EBS)

W przypadku hamowania awaryjnego system EBS uruchamia tylne reflektory, które pulsującym światłem ostrzegają nadjeżdżających kierowców o nagłej zmianie prędkości jazdy.

Zamknij
System stabilizacji toru jazdy (VSC)

System stabilizacji toru jazdy (VSC)

System VSC odpowiednio automatycznie uruchamia każdy z hamulców i kontroluje moc silnika, pomagając utrzymać stabilność i unikać poślizgów podczas gwałtownych skrętów lub jazdy na zakrętach na śliskiej powierzchni.

Zamknij
Kontrola trakcji (TRC)

Kontrola trakcji (TRC)

Jeżeli na skutek zbyt gwałtownego przyspieszenia koła zaczną buksować, system kontroli trakcji automatycznie zmniejszy moc silnika oraz dostosuje stopień hamowania, aby zwiększyć przyczepność.

Zamknij
System wspomagający pokonywanie podjazdu (HAC)

System wspomagający pokonywanie podjazdu (HAC)

Po zwolnieniu pedału hamulca przez kierowcę system HAC przedłuża hamowanie o dwie sekundy, dzięki czemu pomaga płynnie ruszać na stromych podjazdach. Zapobiega to staczaniu się samochodu ze wzniesienia. System aktywuje się, gdy po zatrzymaniu kierowca mocniej naciśnie pedał hamulca, o ile dźwignia zmiany biegów ustawiona jest na dowolny bieg jazdy do przodu.

Zamknij
Kamera cofania

Kamera cofania

System wyposażono w czujnik umieszczony w każdym z kół, aby stale monitorować ciśnienie w oponach. Czujniki połączone są z kontrolką na desce rozdzielczej, która świeci się, ostrzegając kierowcę o spadku ciśnienia w oponach poniżej zalecanego poziomu. Dzięki temu system gwarantuje większe bezpieczeństwo podczas jazdy, bardziej ekonomiczną eksploatację opon oraz zmniejszone spalanie.

Zamknij
System automatycznego parkowania (SIPA)

System automatycznego parkowania (SIPA)

System automatycznego parkowania (SIPA) automatycznie wprowadzi samochód na wybrane miejsce parkingowe, bez względu na to, czy znajduje się ono pomiędzy dwoma pojazdami, czy za zaparkowanym autem. Wykorzystując ultradźwiękowe czujniki umieszczone w przednim zderzaku, system SIPA wykrywa optymalne miejsce postojowe, a następnie system automatycznie rozpoczyna wykonywanie manewrów. Wystarczy, że kontrolujesz prędkość cofania ─ system SIPA wykona za Ciebie manewr parkowania.

Zamknij
Fotele przednie kierowcy i pasażera z systemem ochrony kręgosłupa (WIL)

Fotele przednie kierowcy i pasażera z systemem ochrony kręgosłupa (WIL)

W przypadku zderzeń przy niewielkich prędkościach, zwłaszcza uderzeń od tyłu, fotele i zagłówki systemu WIL amortyzują wstrząs, chroniąc głowę i szyję. Zmniejsza to ryzyko urazu kręgów szyjnych.

Zamknij
Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.