Auris Touring Sports PREMIUM

Wersje
Silniki i skrzynie biegów Cena z VAT Konfiguruj
1,6 Valvematic (132 KM) 6 M/T – 6-stopniowa manualna skrzynia biegów 76 900 zł
1,6 Valvematic (132 KM) Multidrive S – bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów 81 900 zł
1,4 D-4D (90 KM) 6 M/T – 6-stopniowa manualna skrzynia biegów 83 000 zł
Lista wyposażenia:
3-ramienna skórzana kierownica
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem elektronicznego rozkładu sił hamowania (EBD)

System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem elektronicznego rozkładu sił hamowania (EBD)

Aby zwiększyć moc hamowania, system EBD automatycznie dostosowuje siłę hamulców z przodu i z tyłu oraz po prawej i lewej stronie. Dzięki temu droga hamowania jest zdecydowanie krótsza, a auto nie traci stabilności nawet podczas gwałtownego hamowania i jazdy w zakrętach.

Zamknij
System wspomagający hamowanie (BA)

System wspomagający hamowanie (BA)

System rozpozna próbę nagłego zatrzymania pojazdu w sytuacji awaryjnej i odpowiednio zwiększy siłę hamowania. Umożliwia to maksymalnie skuteczne działanie systemu ABS.

Zamknij
Sygnał awaryjnego hamowania (EBS)

Sygnał awaryjnego hamowania (EBS)

W przypadku hamowania awaryjnego system EBS uruchamia tylne reflektory, które pulsującym światłem ostrzegają nadjeżdżających kierowców o nagłej zmianie prędkości jazdy.

Zamknij
System stabilizacji toru jazdy (VSC)

System stabilizacji toru jazdy (VSC)

System VSC odpowiednio automatycznie uruchamia każdy z hamulców i kontroluje moc silnika, pomagając utrzymać stabilność i unikać poślizgów podczas gwałtownych skrętów lub jazdy na zakrętach na śliskiej powierzchni.

Zamknij
Kontrola trakcji (TRC)

Kontrola trakcji (TRC)

Jeżeli na skutek zbyt gwałtownego przyspieszenia koła zaczną buksować, system kontroli trakcji automatycznie zmniejszy moc silnika oraz dostosuje stopień hamowania, aby zwiększyć przyczepność.

Zamknij
System wspomagający pokonywanie podjazdu (HAC)

System wspomagający pokonywanie podjazdu (HAC)

Po zwolnieniu pedału hamulca przez kierowcę system HAC przedłuża hamowanie o dwie sekundy, dzięki czemu pomaga płynnie ruszać na stromych podjazdach. Zapobiega to staczaniu się samochodu ze wzniesienia. System aktywuje się, gdy po zatrzymaniu kierowca mocniej naciśnie pedał hamulca, o ile dźwignia zmiany biegów ustawiona jest na dowolny bieg jazdy do przodu.

Zamknij
Kamera cofania

Kamera cofania

System wyposażono w czujnik umieszczony w każdym z kół, aby stale monitorować ciśnienie w oponach. Czujniki połączone są z kontrolką na desce rozdzielczej, która świeci się, ostrzegając kierowcę o spadku ciśnienia w oponach poniżej zalecanego poziomu. Dzięki temu system gwarantuje większe bezpieczeństwo podczas jazdy, bardziej ekonomiczną eksploatację opon oraz zmniejszone spalanie.

Zamknij
Fotele przednie kierowcy i pasażera z systemem ochrony kręgosłupa (WIL)

Fotele przednie kierowcy i pasażera z systemem ochrony kręgosłupa (WIL)

W przypadku zderzeń przy niewielkich prędkościach, zwłaszcza uderzeń od tyłu, fotele i zagłówki systemu WIL amortyzują wstrząs, chroniąc głowę i szyję. Zmniejsza to ryzyko urazu kręgów szyjnych.

Zamknij
Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.