Toyota zdobyła 3 nagrody w konkursie Fleet Derby 2016

Najlepsza motoryzacyjna marka flotowej

2016-06-29

Toyota uzyskała tytuł najlepszej motoryzacyjnej marki flotowej w plebiscycie Fleet Derby 2016. Za najlepszy produkt w kategorii Eco eksperci uznali technologię hybrydową Toyoty, najnowocześniejszą na rynku. Nowy Prius został wyróżniony jako najlepszy ekologiczny samochód dla managera. To pokazuje przewagę konkurencyjną Toyoty, którą marka zawdzięcza swoim zaawansowanym napędom hybrydowym.

Toyota co roku zdobywa nagrody we wszystkich konkursach flotowych w Polsce. W tegorocznym plebiscycie Fleet Derby marka uzyskała trzy statuetki. Toyota wyróżnia się na rynku bardzo wysoką jakością i niezawodnością swoich samochodów, najnowocześniejszą technologią, szczególnie w dziedzinie ekologicznych napędów i systemów bezpieczeństwa, niskimi kosztami eksploatacji oraz wysokimi wartościami rezydualnymi.

Eksperci biorący udział w głosowaniu wybrali Toyotę najlepszą marką flotową roku. Toyota ma w swojej ofercie atrakcyjne, nowoczesne modele, chętnie wybierane przez klientów biznesowych, a także korzystne i wygodne programy finansowania i obsługi flotowej, adresowane zarówno do dużych przedsiębiorstw, jak i do mniejszych firm.

Toyota jako pierwsza wprowadziła na rynek masowo produkowany samochód hybrydowy i do dziś pozostaje liderem rynku hybryd. Japońska firma dysponuje najnowocześniejszą technologią hybrydową oraz najbogatszą gamą modeli. Łączna sprzedaż tych samochodów przekroczyła już 9 milionów, a Prius pozostaje najpopularniejszym autem hybrydowym na świecie.

Nowa generacja Toyoty Prius wprowadza nowe standardy, jeśli chodzi o oszczędność i komfort jazdy. Auto wyróżnia się zużyciem paliwa aż o 15% mniejszym niż poprzedni model. Nowa platforma TNGA pozwoliła obniżyć środek ciężkości, poprawić właściwości jezdne i od nowa zaprojektować bardziej dynamiczne nadwozie o przykuwającym wzrok designie oraz przestronniejsze, bardziej komfortowe wnętrze. Nowy napęd pracuje ciszej i bardziej dynamicznie, zapewniając intensywniejsze wykorzystanie silnika elektrycznego i większą elastyczność.

W Europie, także w Polsce, hitem sprzedaży na rynku hybryd jest Auris Hybrid. W ubiegłym roku Toyota sprzedała w Polsce 2690 Aurisów z tym napędem, co stanowiło 35% całkowitej sprzedaży modelu. Klienci biznesowi kupili 934 egzemplarze Aurisa z układem hybrydowym (35% wszystkich sprzedanych Aurisów hybrydowych). W pierwszym półroczu tego roku udział samochodów kupionych przez firmy w sprzedaży Aurisa Hybrid wzrósł do 48% (913 egz.).

W piątej edycji Fleet Derby zagłosowało ponad 58 tys. ekspertów z branży flotowej. Do konkursu zostały zgłoszone 63 produkty i usługi flotowe, 49 samochodów, 35 marek motoryzacyjnych oraz 33 osobowości.

Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.