Toyota wspiera paraolimpijczyków

Główny sponsor IPC w latach 2017–2024

2015-11-27

Toyota Motor Corporation została globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego. W latach 2017-2024 Toyota będzie głównym sponsorem Komitetu oraz letnich i zimowych Igrzysk Paraolimpijskich. W tym okresie odbędzie się Paraolimpiada w Tokio w 2020. Umowa obejmuje także współpracę ze wszystkimi Narodowymi Komitetami Paraolimpijskimi.

Jako główny sponsor Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego Toyota będzie promowała swoje szeroko zakrojone działania oraz produkty służące zwiększaniu mobilności wszystkich ludzi, także tych starszych i niepełnosprawnych. W ramach tych działań zaprezentowane zostaną m.in. roboty wspierające mobilność, roboty rehabilitacyjne i urządzenia ułatwiające osobom starszym wykonywanie codziennych czynności, systemy wspomagające kierowców w bezpiecznej jeździe, m.in. ITS Connect czy Toyota Safety Sense, a także najnowocześniejsze samochody osobowe i miejskie pojazdy elektryczne, zwiększające mobilność mieszkańców aglomeracji.

O zawarciu porozumienia poinformowali podczas specjalnej konferencji prasowej Akio Toyoda, Prezydent Toyota Motor Corporation, oraz sir Philip Craven, Prezydent Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego.

W marcu 2015 roku japońska firma podpisała podobną umowę o współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Toyota jest oficjalnym sponsorem Igrzysk Olimpijskich do końca 2024 roku.

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.