Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

Ranking Brand Finance Global 500

2016-02-24

Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, co potwierdza najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – Most Valuable Brands of 2016. Według raportu wartość japońskiej marki wzrosła aż o 8 mld dolarów, znacząco zwiększając swoją przewagę nad konkurentami. Pierwsze miejsce w branży i największy wzrost wartości na rynku motoryzacyjnym są wynikiem ogromnej innowacyjności Toyoty i najwyższej jakości jej produktów.

Jak wynika z najnowszego opracowania Brand Finance Global 500 – Most Valuable Brands of 2016, marka Toyota osiągnęła w 2016 roku wartość ponad 43 mld dolarów, wyprzedzając takie firmy jak McDonalds, Coca-Cola, Facebook, IBM, Disney oraz zajmując pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich producentów samochodów.

Toyota zanotowała wzrost wartości marki aż o 8 mld dolarów (+23%), co zapewniło jej 11. miejsce w rankingu wszystkich globalnych marek. To największy skok wartości w branży motoryzacyjnej.

Dominującą pozycję Toyoty pod względem wartości marki wśród producentów samochodów potwierdzają wszystkie rankingi najcenniejszych marek świata, takie jak Best Global Brands firmy Interbrand, BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015 firmy Millward Brown Optimor oraz World's Most Valuable Brands Forbesa. Wszystkie ośrodki potwierdzają także, że japońska firma należy do ścisłej czołówki najbardziej wartościowych globalnych marek.

Najwyższa wartość marki Toyota w światowym przemyśle motoryzacyjnym wynika z innowacyjności japońskiej firmy oraz najwyższej jakości i bezawaryjności jej samochodów. Potwierdzone przez Brand Finance umocnienie o 8 mld dolarów wartości Toyoty odzwierciedla ogromne sukcesy koncernu na polu innowacji. Należą do nich: wprowadzenie na rynek Toyoty Mirai, pierwszego masowego samochodu na wodorowe ogniwa paliwowe, pionierskie uruchomienie systemu bezpieczeństwa czynnego ITS Connect opartego na komunikacji między pojazdami oraz infrastrukturą drogową czy kolejne sukcesy na rynku hybryd oraz premiery przełomowych hybrydowych modeli, takich jak Prius, RAV4 Hybrid i C-HR.

/
/

Dowiedz się więcej

Najwyższa jakość obsługi w salonach Toyoty Najwyższa jakość obsługi w salonach Toyoty Potwierdza badanie J.D Power Toyota z 3 nagrodami w konkursie Fleet Derby 2016 Toyota z 3 nagrodami w konkursie Fleet Derby 2016 Sprawdź szczegóły Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną Sprawdź ranking BrandZ 2016 RAV4 Hybrid faworytem Grzegorza Krychowiaka RAV4 Hybrid faworytem Grzegorza Krychowiaka Lider kadry Polski stawia na hybrydę Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną Wartość marki wzrosła do 42,1 mld $ Toyota liderem rankingu niezawodności Toyota liderem rankingu niezawodności „Wybór Kierowców 2016” Sukces hybryd Toyoty w Europie Sukces hybryd Toyoty w Europie Rekordowe wyniki sprzedaży w I kwartale 2016 r. Toyota numerem 1 w pierwszym kwartale 2016 Toyota numerem 1 w pierwszym kwartale 2016 Sprawdź najczęściej wybieraną markę  Toyota najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną Toyota najbardziej niezawodną marką motoryzacyjną Raport TÜV 2016 Toyota zwycięzcą rankingu Consumer Reports Toyota zwycięzcą rankingu Consumer Reports Sprawdź tegoroczne zestawienie Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną świata Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną świata Poznaj ranking Interbrand 2015 Toyota Toyota z nagrodami Fleet Derby Toyota z nagrodami Fleet Derby W tym roku aż trzy statuetki
Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.