Badanie przeprowadzono w formie ankiety on-line wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W sondażu wzięło udział 2 178 respondentów. Wybór marek był spontaniczny, czyli w każdej kategorii respondenci wskazywali jedną markę, którą darzą największym zaufaniem, bez sugerowanej listy do wyboru.
Łącznie uczestnicy badania wskazali 300 marek w 26 kategoriach. Toyota znalazła się w elitarnym gronie 22 marek, które otrzymały tytuł najbardziej godnych zaufania. Wyniki badania zostały opublikowane w majowym wydaniu magazynu „My Company Polska”.
„Wyniki badania i zwycięstwo w kategorii samochodu osobowego dla firm są dla nas szczególnym wyróżnieniem i dowodem na to, że nasza oferta adresowana do firm znajduje uznanie w oczach klientów. Z wielką uwagą wsłuchujemy się w każdy głos płynący z rynku i dzięki analizom dopasowujemy nasze produkty i usługi do zdefiniowanych potrzeb klienta” – potwierdza Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager, Toyota Motor Poland.