Auris Hybrid dla organizatorów festiwalu

Malta Festival Poznań

2016-05-24

Toyota jest partnerem logistycznym organizatora słynnego festiwalu teatralnego. Poznańscy dilerzy zostali sponsorem Malta Festival Poznań udostępniając na rok Fundacji Malta hybrydową Toyotę Auris.

Na czas trwania tegorocznej edycji imprezy Fundacja otrzymała dodatkowo 7 samochodów japońskiej marki. Poznańscy dealerzy Toyota Fietz, Toyota Ukleja i Toyota Bońkowscy przekazali po 2 auta, zaś jedno zostało udostępnione przez Toyota Motor Poland. 17 i 18 maja odbyły się w Warszawie i Poznaniu konferencje prasowe zapowiadające tegoroczną edycję festiwalu, podczas których zostali zaprezentowani wszyscy partnerzy i sponsorzy imprezy.

Twórcy festiwalu będą przez rok korzystali z hybrydowej Toyoty Auris Touring Sports (kombi). Ten przestronny samochód o pojemnym bagażniku jest bardzo wygodnym narzędziem pracy w mieście. Auto napędzane przez silnik benzynowy i elektryczny zużywa średnio tylko 3,5 l/100 km, bez ładowania z zewnętrznego źródła zasilania. Hybrydy Toyoty korzystają z silnika elektrycznego dzięki systemowi odzyskiwania energii z hamowania, który zasila jednostkę elektryczną oraz ładuje baterię hybrydową. Dzięki dużej wydajności tego układu samochód może poruszać się przy miejskich prędkościach na samym silniku elektrycznym. Średnia emisja CO2 81 g/km spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

„Włączyliśmy się w logistyczne wsparcie Festiwalu, ponieważ Toyota i Malta mają ze sobą wiele wspólnego. Festiwal wyznacza trendy w kulturze, ożywia przestrzenie miejskie dotychczas niedostrzeżone, angażuje widza. Toyota stale inwestuje w poprawę jakości życia różnych grup społecznych i skuteczną ochronę środowiska. Japoński koncern jest najbardziej innowacyjną firmą w branży motoryzacyjnej, z jednej strony starając się stale zwiększać mobilność ludzi, w tym także osób o szczególnych potrzebach, z drugiej chronić środowisko.

Efektem takiego podejścia są samochody hybrydowe, pierwszy masowy samochód na wodór, mikropojazdy elektryczne do sprawnego poruszania się po mieście, a także roboty domowe wspierające chorych i niepełnosprawnych oraz liczne osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji i jej zastosowań w motoryzacji” – powiedziała Dominika Bońkowska, właścicielka Toyota Bońkowscy.

Popularność hybryd Toyoty w Polsce rośnie co roku o około 50%. Toyota Auris Hybrid jest obecnie najpopularniejszym samochodem hybrydowym w kraju. Udział tego napędu w całkowitej sprzedaży modelu sięga już prawie 30%. Hybryda jest najczęściej wybieraną wersją silnikową Aurisa. Rosnące zainteresowanie autami spalinowo-elektrycznymi wspierają władze kilkunastu polskich miast, przyznając kierowcom tych oszczędnych pojazdów ulgi na abonament za parkowanie lub całkowicie zwalniając ich z takich opłat. W Warszawie i Krakowie za kierownicą hybrydy można wjeżdżać do strefy ograniczonego ruchu.

Dowiedz się więcej

Toyota odnotowała wzrost sprzedaży modeli hybrydowych Toyota odnotowała wzrost sprzedaży modeli hybrydowych Sprawdź szczegóły  Toyota liderem rynku samochodów hybrydowych Toyota liderem rynku samochodów hybrydowych Ponad 8 mln sprzedanych hybryd Toyota i AVIS uruchamiają eksperymentalny projekt Toyota i AVIS uruchamiają eksperymentalny projekt Najem aut hybrydowych Eco Rally 2018 Eco Rally 2018 Sprawdź rekordowe wyniki hybrydowej Toyoty Auris Ponad 40000 hybryd sprzedanych w Polsce Ponad 40000 hybryd sprzedanych w Polsce Toyota z kolejnym rekordem Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Sprawdź szczegóły Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Sprawdź dane sprzedażowe za I półrocze Toyota partnerem Szlachetnej Paczki Toyota partnerem Szlachetnej Paczki Dowiedz się więcej BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy 30 Yarisów dołącza do floty banku Kolejne zwycięstwo Toyoty Prius Kolejne zwycięstwo Toyoty Prius Rajd Polski Historyczny Polacy kupili już 25 000 hybryd Toyoty Polacy kupili już 25 000 hybryd Toyoty Sprawdź szczegóły Hybrydy stanowią 40% sprzedaży Toyoty w Europie Hybrydy stanowią 40% sprzedaży Toyoty w Europie Sprawdź wyniki sprzedaży
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK