Najlepsza obsługa klienta w salonach Toyoty

Jakość potwierdzona badaniami J.D. Power.

2016-08-03

Niemiecka sieć salonów i serwisów Toyoty jest najlepsza na rynku pod względem obsługi klienta. Potwierdza to tegoroczna edycja rankingu Customer Service Index opracowanego przez instytut J.D. Power. Jednocześnie Toyota Auris została najwyżej oceniona w swoim segmencie w rankingu niezawodności Vehicle Dependability Study.

Niemieccy kierowcy uznali sieć salonów i serwisów Toyoty za najlepszą pod względem obsługi klienta ze wszystkich marek obecnych na rynku. W rankingu Customer Service Index J.D. Power Toyota uzyskała wynik 77,2%, prześcigając ponad 30 marek, zarówno popularnych, jak i premium. Z kolei z badania Vehicle Dependability Study wynika, że Toyota Auris jest najbardziej niezawodnym samochodem wśród aut kompaktowych. Auris uzyskał zdecydowaną przewagę w swoim segmencie.

Raport J.D. Power 2016 dla niemieckiego rynku podsumowuje opinie 15 453 właścicieli dwuletnich samochodów. W badaniu jakości obsługi klienta w salonach i serwisach kierowcy oceniali wszystkie aspekty działania sieci dealerskich, od sprzedaży samochodów po jakość napraw.

Doświadczenie klientów w kontakcie z salonami sprzedaży i autoryzowanymi warsztatami ma ogromny wpływ na ich lojalność względem salonu i marki. 82% klientów, którzy stwierdzili, że są bardzo zadowoleni z obsługi w salonach, zadeklarowało, że będą nadal korzystać z usług swojego dealera. Podobnie prawie ¾ klientów, którzy są bardzo zadowoleni z jakości serwisu, potwierdziło, że zamierzają kupić następny samochód tej samej marki.

Pełny raport J.D. Power jest dostępny w magazynie „Auto Test” 05/2016 z 27 lipca 2016. Część wyników została opublikowana na www.autobild.de

Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.