Rośnie zainteresowanie nowym crossoverem Toyota Aygo X

417 zamówień w ramach przedsprzedaży

2022-02-16

Nowy crossover Aygo X spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem polskich klientów. W ciągu półtora miesiąca w ramach przedsprzedaży zamówiono 417 egz. tego modelu. Największą popularnością cieszy się wersja Style z dwukolorowym nadwoziem oraz metalizowanym lakierem Chili Red. Ponad 40% zamówionych samochodów ma automatyczną skrzynię biegów.

Aygo X – następca AYGO

Aygo X to nowy model z segmentu A, który poszerza gamę SUV-ów i crossoverów Toyoty. Jest on następcą AYGO – najpopularniejszego małego samochodu na polskim rynku. Model ten wyróżniał się nie tylko rodzajem nadwozia, lecz również oryginalną stylistyką podkreśloną dwukolorowymi kompozycjami. Był wyposażony w wiele nowoczesnych technologii, w tym wyjątkowo rozbudowany zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego.

Przedsprzedaż nowego crossovera Toyoty ruszyła w styczniu. Od tego czasu salony marki przyjęły już 417 zamówień na nowy model. Warto zaznaczyć, że klienci zdecydowali się na zakup Aygo X, zanim pojawiła się możliwość obejrzenia samochodu na żywo i odbycia jazdy próbnej.

Co sprawiło, że klienci tak chętnie wybierali Aygo X? Wpływ na ich decyzję niewątpliwie miała legendarna niezawodność samochodów Toyoty i atrakcyjna stylistyka modelu, a do tego bogate wyposażenie.

Pięć wersji wyposażenia i przyciągające wzrok lakiery

Do wyboru jest pięć wersji wyposażenia. Wyższe wersje – Style, Executive i Aygo X Limited – wybrało łącznie 79% zamawiających. Najpopularniejsza okazała się wersja Style, która odpowiada za ponad 40% zamówień. Wersję Executive zamówiło 31% klientów. Dla wersji Style dostępny jest m.in. Pakiet Tech, o który zostało rozbudowanych 10% zamówionych aut.

Nowe Aygo X jest dostępne m.in. z automatyczną skrzynią biegów CVT. Wersja ta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Aż 42% zamówionych samochodów jest w nią wyposażona.

Wyższe wersje Aygo X, zaczynając od Style, są dostępna z zupełnie nowymi lakierami inspirowanymi przyprawami. W połączeniu z czarnym lakierem na dachu i tylnej części auta tworzą dynamiczną, dwukolorową kompozycję. Ponad 28% klientów zainteresowanych nowym modelem marki zamówiło wariant Chili Red. Drugim najpopularniejszym kolorem jest Ginger Beige, który zamówiło 26% klientów, a trzeci to Cardamom Green z udziałem 18% wszystkich zarezerwowanych egzemplarzy nowego crossovera. Czwarty specjalny lakier zaprojektowany dla Aygo X to głęboki kolor Juniper Blue.

Zaawansowane technologie

Nowa Toyota Aygo X jest wyposażona w zaawansowane technologie poprawiające komfort podróżowania. Należą do nich m.in. systemy multimedialne – w niższych wersjach Toyota Touch® 2 z 7" lub 8" ekranem dotykowym, w wersji Executive i Aygo X Limited – Toyota Smart Connect® z 9" ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości. Dodać do tego należy usługi łączności Toyota Connected Car, kolorowy wyświetlacz na tablicy wskaźników, system wspomagający pokonywanie podjazdów.

Tym, co wyróżnia nową Toyotę Aygo X na rynku, jest pełny pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego. Składają się na niego takie technologie, jak:
• układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów,
• układ zapobiegania kolizjom na skrzyżowaniach,
• wspomaganie kierownicy w razie ryzyka zderzenia,
• asystent utrzymania pasa ruchu (LTA),
• automatyczne światła drogowe (AHB),
• układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA),
• inteligentny tempomat adaptacyjny (IACC),
• system wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS),
• system automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall).

AYGO – wciąż dostępne od ręki

Warto tu wspomnieć, że w salonach marki wciąż są dostępne ostatnie egzemplarze AYGO drugiej generacji z rocznika 2021. Toyota przygotowała dla nich specjalną ofertę finansowania w programie KINTO ONE.

Samochody w atrakcyjnie wyposażonej wersji x-play, zawierającej m.in. światła dzienne i pozycyjne w technologii LED, klimatyzację manualną, system audio z wyświetlaczem, USB i Bluetooth i elektrycznie sterowane przednie szyby, zostały wycenione od 549 zł netto miesięcznie w Leasingu KINTO ONE lub od 676 zł brutto miesięcznie w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE.

Auta rozbudowane o Pakiet Tech, zawierający system multimedialny Toyota x-touch z kolorowym ekranem dotykowym 7", Android Auto™ i Apple CarPlay* oraz kamerę cofania są dostępne w programie KINTO ONE od 569 zł netto miesięcznie lub od 700 zł brutto miesięcznie.

* Apple CarPlay jest znakiem towarowym Apple Inc.

Dowiedz się więcej

Nowa sportowa Toyota z linii GR Nowa sportowa Toyota z linii GR Światowa premiera Pierwszy model Aygo X trafił do właściciela Pierwszy model Aygo X trafił do właściciela Sprawdź szczegóły Adecco modernizuje swoją flotę Adecco modernizuje swoją flotę Stawia na hybrydowe Corolle Toyota Yaris Cross z tytułem World Urban Car 2022 Toyota Yaris Cross z tytułem World Urban Car 2022 Dowiedz się więcej GR Supra z manualną skrzynią biegów GR Supra z manualną skrzynią biegów Nowość od TOYOTA GAZOO Racing Corolla i RAV4 najpopularniejszymi autami Corolla i RAV4 najpopularniejszymi autami Zestawienie portalu focus2move.com Portom Lotniczym dostarczono 21 hybryd Portom Lotniczym dostarczono 21 hybryd Niskoemisyjna flota Toyoty Wodorowe autobusy H2.City Gold dla Barcelony Wodorowe autobusy H2.City Gold dla Barcelony Dowiedz się więcej PROACE CITY Electric PROACE CITY Electric Nowy furgon już dostępny w polskich salonach 20. rocznica uruchomienia produkcji 20. rocznica uruchomienia produkcji Toyota w Polsce Sportowa Toyota GR Corolla Sportowa Toyota GR Corolla Światowa premiera Rośnie przewaga Toyoty na polskim rynku Rośnie przewaga Toyoty na polskim rynku Sprawdź szczegóły