Internetowy Salon Toyoty cieszy się coraz większą popularnością

Zakup samochodu bez wychodzenia z domu

2020-04-03

Z Internetowego Salonu Toyoty korzysta już coraz więcej klientów. Rozbudowana funkcja wideorozmowy pozwala – bez wychodzenia z domu – ustalić z przedstawicielem wybranego dilera wszystkie interesujące nas szczegóły, obejrzeć wybrany model, a nawet dokonać zakupu. Dostęp do platformy znajdziemy na stronach: toyota.pl i lexus-polska.pl oraz autoryzowanych salonów obu marek.

„Tylko w ciągu ostatnich 3 dni odnotowaliśmy 1370 połączeń na platformie Internetowego Salonu Toyoty. Dane wewnętrzne (m.in. średni czas rozmowy) pokazują, że kontakt z salonami nawiązywały osoby zaciekawione nowym kanałem komunikacji, ale również mające wstępnie sprecyzowane oczekiwania zakupowe. Z dnia na dzień osób korzystających z możliwości wideorozmowy jest coraz więcej. To daje nam satysfakcję z poświęcenia, z jakim pracowaliśmy w ostatnim czasie nad szybkim wdrożeniem pełnej funkcjonalności platformy” – powiedział Dawid Stawinoga, manager działu rozwoju sieci dilerskiej Toyota Motor Poland.

Już nie trzeba wychodzić z domu, by kupić samochód. Wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem. Podczas wideorozmowy za pośrednictwem Internetowego Salonu Toyoty przedstawiciel dilera pomoże wybrać model i konfigurację auta, zaprezentuje każdy detal samochodu stojącego w salonie oraz przeprowadzi całą procedurę zamówienia i sprzedaży. Wszystkie niezbędne dokumenty są udostępnione na pulpicie komputera sprzedawcy. Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana kurierem. Również auto może być dostarczone pod wskazany przez klienta adres.

„Jesteśmy dumni, że dziś w obliczu pandemii możemy zapewnić naszym klientom pełne bezpieczeństwo i komfort zakupu samochodu bez wychodzenia z domu. System internetowego salonu oraz jego kluczowa funkcja wideorozmowy, nad którą pracowaliśmy od kilku miesięcy, pozwalają bardzo realistycznie zaprezentować samochód, przedstawić z bliska wszystkie jego detale, np. wzory felg, kolor nadwozia czy wykończenie tapicerki. W ten sposób nasi klienci czują się tak, jakby osobiście odwiedzili wybrany salon, zachowując wymagany dziś dystans” – zaznaczył dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

„Finalizując sprzedaż, udostępniamy potrzebne dokumenty oraz zestawienia wprost z dysku komputera konsultanta Toyoty, uwspólniając zawartość jego pulpitu. Dodatkowo platforma pozwala płynnie przełączać się podczas rozmowy między komputerem a urządzeniami mobilnymi obsługi dilerskiej, co gwarantuje realizm prezentacji, czyniąc całą platformę unikatową i innowacyjną. Rosnąca z dnia na dzień liczba połączeń potwierdza słuszność jej uruchomienia. Internetowy salon staje się w obecnej sytuacji bardzo ważnym kanałem sprzedażowo-zakupowym dla Toyoty i Lexusa” – dodał Jacek Pawlak.

Jak można połączyć się ze sprzedawcą?

Wystarczy wejść na stronę toyota.pl i kliknąć baner „Witamy w Internetowym Salonie Toyoty”. Następnie należy wybrać region i konkretną stację dilerską, a następnie kliknąć przycisk „Wideorozmowa”. Podobnie wygląda to na stronie lexus-polska.pl. Dostęp do platformy znajdziemy też na stronach autoryzowanych salonów obu marek.

Wideorozmowy można nawiązywać w godzinach pracy salonów. W pozostałym czasie klienci mogą korzystać z Live Chat.

W najbliższych dniach internetowy salon z funkcją wideorozmowy będzie dostępny także dla klientów zainteresowanych samochodami używanymi. Wystarczy wejść na stronę toyotaplus.pl.

Prace nad nowatorskim systemem Internetowego Salonu Toyoty trwają od październiku 2019 roku. Od kilku miesięcy projekt ten był testowany przez trzy salony marki. Jego głównym celem było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów Toyoty i Lexusa w Polsce.

W obliczu pandemii koronawirusa Toyota zakończyła w połowie marca program testowy i udostępniła internetowy salon wszystkim swoim klientom.

Toyota Motor Poland jest jednym z najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie. W ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań. Jednym z nich jest m.in. zapoczątkowany w 2019 roku pilotażowy program budowy sieci Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty.

Dowiedz się więcej

Wodorowy generator prądu Wodorowy generator prądu Wspólny projekt Toyoty i Energy Observer Developments Moving e – mobilny system zasilania awaryjnego Moving e – mobilny system zasilania awaryjnego Wspólny projekt Toyoty i Hondy Karta ratownicza w samochodzie Karta ratownicza w samochodzie Dodatkowa pomoc dla służb ratowniczych Toyota PROACE Mobility Toyota PROACE Mobility Zabudowy dla osób z niepełnosprawnością Toyota PROACE Verso VIP Selection Toyota PROACE Verso VIP Selection Limitowana edycja z dwukolorowym nadwoziem Black Edition by JBL Black Edition by JBL Poznaj edycję limitowaną RAV4 Hybrid Jacek Pawlak CEO of the Year Jacek Pawlak CEO of the Year Executive Club przyznał nagrody za rok 2020 Chcesz zwiększyć swoją mobilność? Chcesz zwiększyć swoją mobilność? Poznaj rozwiązania Toyoty Nowy Dział Testów i Oceny Napędów Hybrydowych Nowy Dział Testów i Oceny Napędów Hybrydowych Sprawdź szczegóły Toyota z nową identyfikacją wizualną Toyota z nową identyfikacją wizualną Sprawdź, co zostało zmienione Toyota i przetargi dla sektora publicznego Toyota i przetargi dla sektora publicznego Dowiedz się więcej Toyota wznawia produkcję części do 2000GT Toyota wznawia produkcję części do 2000GT GR Heritage Parts Project
Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.