Toyota wspiera zbiórkę pieniędzy dla dzieci z wadą słuchu

Udział w Charytatywnym Bloku Reklamowym akcji „I Love Radio” 2018

2018-04-12

Toyota wsparła akcję „I Love Radio” i wpłaciła 20 tys. zł na kampanię charytatywną, której celem jest niesienie pomocy dzieciom z wadą słuchu.

11 kwietnia obchodzono Polski Dzień Radia. Z tej okazji zorganizowana została akcja „I Love Radio”, w ramach której w tym samym czasie 164 stacje radiowe wyemitowały Charytatywny Blok Reklamowy, który dotarł do 7,5 mln słuchaczy. Całkowity dochód zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.

Toyota była jedną z 6 firm, które wsparły akcję, wykupując 30-sekundową reklamę.

Toyota Yaris - biała

„I Love Radio” – wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych – jest jednym z elementów obchodów Dnia Radia, obok m.in. specjalnych audycji poświęconych radiu, konkursów i sond ulicznych. Organizatorami są Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media i Polskie Radio.

Toyota Yaris - biała

Dowiedz się więcej

Najtańsze nowe samochody osobowe Najtańsze nowe samochody osobowe Z salonu marki Toyota Auto dla kobiety Auto dla kobiety Najlepsze kobiece samochody Toyota ponownie z rekordem sprzedaży Toyota ponownie z rekordem sprzedaży Kolejny sukces na polskim rynku Bank BGŻ stawia na hybrydy Bank BGŻ stawia na hybrydy Flota rozszerzona o 30 Yarisów Hybrid Innowacje Toyoty na targach w Paryżu Innowacje Toyoty na targach w Paryżu Poznaj najnowsze osiągnięcia TOYOTA GAZOO Racing liderem klasyfikacji WRC TOYOTA GAZOO Racing liderem klasyfikacji WRC Zwycięski Rajd Turcji Nowa Toyota Yaris Style Y20 Nowa Toyota Yaris Style Y20 Przedstawiamy jubileuszową edycję modelu Światowy debiut sportowego auta Toyoty Światowy debiut sportowego auta Toyoty Poznajcie Yarisa GR SPORT TOYOTA GAZOO Racing wygrywa Rajd Niemiec TOYOTA GAZOO Racing wygrywa Rajd Niemiec Ott Tänak pierwszy na mecie Panek S.A. powiększa hybrydową flotę Panek S.A. powiększa hybrydową flotę 300 nowych Yarisów w ofercie Toyota Yaris najchętniej wybieranym modelem Toyota Yaris najchętniej wybieranym modelem Dowiedz się więcej Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Sprawdź dane sprzedażowe za I półrocze
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK