Legenda sportowych samochodów Toyoty powraca

Geneva Motor Show 2018

2018-02-13

Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentuje nowy koncepcyjny samochód wyścigowy. Będzie to zapowiedź powrotu na rynek największej ikony samochodów sportowych marki.

W ostatnich latach Toyota systematycznie rozbudowuje swoją gamę sportowych modeli. Podczas targów Geneva Motor Show 2017 zadebiutował Yaris GRMN, hot hatch o mocy 212 KM, korzystający z rozwiązań wypracowanych przy budowie Yarisa WRC.

We wrześniu do salonów w Japonii Toyota wprowadziła nową markę GR, opracowaną na bazie doświadczeń zdobytych przez zespół TOYOTA GAZOO Racing w sportach motorowych.

W nowej serii znalazło się 7 modeli, w tym coupe 86 GR, Vitz GR (japoński odpowiednik Yarisa) i Toyota Prius Plug-in Hybrid GR SPORT. W styczniu 2018 roku na Tokyo Auto Salon została zaprezentowana Toyota GR Super Sport Concept, sportowe coupe z wyczynowym napędem Toyota Hybrid System – Racing (THS-R), pochodzącym z wyścigowej Toyoty TS050 Hybrid.

Targi Geneva Motor Show 2018 potrwają od 6 do 18 marca. Konferencja prasowa Toyoty odbędzie się pierwszego dnia prasowego, 6 marca o godz. 9:45 w hali 4.

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.