Corolla jest najpopularniejszym kompaktowym sedanem w Polsce. Wynik ten doskonale się wpisuje w globalne trendy, co potwierdzają dane opublikowane przez portal Focus2Move. Wynika z nich, że Corolla ponownie potwierdziła swoją pozycję światowego bestsellera, uzyskując w styczniu i lutym sprzedaż 192422 egz., o 4,4% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r..

Nowa generacja Corolli zadebiutowała w lipcu 2016 r. Klasyczna linia modelu została podkreślona nowoczesnym wyglądem przodu, wąskim górnym grillem i światłami do jazdy dziennej LED (oferowanymi w standardzie we wszystkich wersjach, pełne lampy przednie LED i światła tylne LED są dostępne w wyższych wersjach lub pakietach dodatkowych). Wnętrze auta również zostało przeprojektowane pod względem funkcjonalności i wygody i oferuje teraz 7'' dotykowy ekran, 4,2'' wielofunkcyjny wyświetlacz komputera pokładowego i system multimedialnym Toyota Touch 2 z nowym oprogramowaniem nawigacji oraz pełnym pakietem map.
