W grudniu 2015 roku do sieci taksówkowej Hype trafiły pierwsze Toyoty Mirai. Dwa lata później było ich już 75, a obecnie jest ich już 100. W ten sposób firma Hype stała się właścicielem największej floty samochodów wodorowych na świecie. Nie koniec jednak na tym. Zgodnie z planem Société du Taxi Electrique Parisien – do 2020 roku po Paryżu ma jeździć aż 600 Mirai.
Toyota Mirai zadebiutowała pod koniec 2014 roku, a od 2015 roku jest dostępna również w Europie. Średniej wielkości sedan stał się pierwszym model Toyoty z silnikiem elektrycznym, zasilanym ogniwami paliwowymi generującymi prąd w reakcji wodoru i tlenu. Auto ma moc 154 KM i charakteryzuje się dynamiczną jazdą oraz cichą pracą napędu nieemitującego żadnych spalin. Mirai rozpędza się do 100 km/h w 9 s, a jedynym produktem ubocznym działania ogniw paliwowych jest woda.

Sieć taksówkowa Hype została utworzona we współpracy z Toyotą oraz producentem wodoru, Air Liquide, zaopatrującym stolicę Francji w sieć stacji tankowania wodoru. Société du Taxi Electrique, właściciel marki Hype, realizuje swój program w ramach projektu ZEFER europejskiego publiczno-prywatnego partnerstwa Fuel Cells & Hydrogen Joint Undertaking. W Paryżu istnieje obecnie 6 stacji tankowania wodoru, zaś firma Air Liquide zainstalowała na całym świecie 100 takich stacji.
Technologia wodorowa to sposób na czysty transport. Samochód wodorowy nie emituje dwutlenku węgla i szkodliwych substancji, a jedynie czystą wodę. Napędzający go silnik elektryczny i generujące prąd ogniwa paliwowe pracują bezgłośnie. Tankowanie wodoru trwa tylko kilka minut i przebiega podobnie do tankowania benzyny, zapewniając zasięg powyżej 500 km, a niekiedy nawet do 700 km. Energia elektryczna wytwarzana jest na pokładzie samochodu, dlatego nie jest potrzebny duży akumulator trakcyjny. W przypadku Toyoty Mirai wystarczy niewielka bateria z Priusa, w której magazynowana jest energia odzyskiwana podczas hamowania.