Toyota po raz 10. najcenniejszą marką motoryzacyjną

Ranking BrandZ 2017

2017-07-11

Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną według raportu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands firmy badawczej Kantar Millward Brown. W 12. edycji tego badania japońska firma zajęła pierwsze miejsce w branży już po raz 10. Wartość marki Toyota została wyceniona na 28,66 miliardów dolarów.

Przewaga Toyoty nad konkurentami rośnie


Według wyliczeń Kantar Millward Brown wartość marki Toyota zmniejszyła się w ciągu roku o 2%, jednak jej przewaga nad drugą marką motoryzacyjną w rankingu wzrosła o 1,437 miliardów dolarów.

Toyota w czołówce najbardziej wartościowych marek


Najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej potwierdzają wszystkie zestawienia wartości marek, takie jak „The World's Most Valuable Brands” magazynu Forbes czy „Global 500 – The Most Valuable Brands of 2017” firmy konsultingowej Brand Finance. Z badań tych wynika także, że Toyota należy do czołówki najbardziej wartościowych marek na świecie.


Pozycja

Pozycja na liście TOP100

Marka

Wartość w mld USD

1

30

Toyota

28,660

2

35

BMW

24,559

3

40

Mercedes-Benz

23,513

4

83

Ford

13,065

5

91

Honda

12,163

6

100

Nissan

11,341

Dowiedz się więcej

Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.