Milla Jovovich gwiazdą „The Night That Flows”

Interaktywne przedstawienie teatralne z udziałem Toyoty C-HR

2017-02-07

Słynna aktorka i modelka Milla Jovovich zagrała główną rolę w pierwszym na świecie interaktywnym przedstawieniu teatralnym, którego bohaterem jest samochód. Produkcja pod tytułem „The Night That Flows” została wystawiona w ogromnej hali Printworks w Londynie. U boku gwiazdy wystąpili również utalentowani twórcy z całej Europy.

W wydarzeniu wzięło udział 100 gości, wciągniętych w fabułę tego niezwykłego wieczoru. Uczestnicy odbyli wirtualną podróż po Londynie, Berlinie, Mediolanie, Paryżu i Barcelonie. Ich przewodniczka, Milla Jovovich, pomagała zainspirować się designem Toyoty C-HR, która wygląda jakby zawsze była w ruchu.

Każdy z uczestników był bohaterem w swojej własnej przygodzie, spotykając po drodze znane postacie ze świata mody sportu i rozrywki. Każda scena mogła się zakończyć niespodziewanym zwrotem akcji, a wydarzenia były inspirowane atutami Toyoty C-HR – dynamiczną jazdą, wyszukaną stylistyką diamentu, zachwycającym projektem wnętrza oraz koncertową jakością dźwięku systemu JBL.

Podróż rozpoczęła się w Berlinie ozdobionym projekcjami z Międzynarodowego Festiwalu Światła. W Mediolanie goście spotkali projektanta mody Fabio Attanasio i modelkę Giorgię Palmas, a C-HR stał się gwiazdą pokazu mody. W paryskim kasynie przywitał ich kierowca rajdowy Guerlain Chicherit oraz krupier Etienne Pradier. W Barcelonie zaskoczył ich flash mob wyreżyserowany przez DJ-a Cuartero. W londyńskim barze na uczestników czekali mistrzowie mieszania drinków, Alex Kratena i Simone Caporale oraz gospodyni programu, Milla Jovovich.

Twórcami spektaklu są najbardziej utalentowani performerzy zajmujący się łączeniem teatru i techniki, współpracujący z prestiżowymi scenami teatralnymi w Wielkiej Brytanii. Za reżyserię odpowiadali James Seager i Joe Hufton z londyńskiej grupy performansu teatralnego Les Enfants Terribles.

„Udział w tym unikalnym przedsięwzięciu to dla mnie wielka przyjemność. Uwielbiam teatr uczestniczący, który porywa wszystkich w wyjątkową podróż. To coś, co zawsze chciałam zrobić, więc kiedy Toyota zaprosiła mnie do udziału w wydarzeniu, którego bohaterem jest Toyota C-HR, byłam zaintrygowana. C-HR jest wyrazem zupełnie nowego podejścia Toyoty do swoich produktów – nowy crossover to ikona stylu i jakości premium. Wygląda pięknie i ma świetnie zaprojektowane wnętrze. Toyota zawsze szuka coraz lepszych sposobów na projektowanie samochodów – bardzo mi się podoba ta filozofia” – skomentowała Milla Jovovich.

„Toyota C-HR to samochód zupełnie inny od wszystkiego co zrobiliśmy do tej pory. Dlatego prezentujemy go w wyjątkowy, innowacyjny sposób. Spektakl „The Night That Flows” nie tylko uchwycił dynamiczny i innowacyjny charakter C-HR, ale także podkreślił, że jest to doskonały samochód dla osób, które poszukują inspiracji do aktywnego, twórczego życia” – powiedział Jan Verhaegen, Brand and Marketing Communications Manager w Toyota Europe.

Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR

Dowiedz się więcej

Toyota C-HR i Prius Plug-in Hybrid Toyota C-HR i Prius Plug-in Hybrid Konkurs Światowy samochód roku 2017 Toyota C-HR „Premierą motoryzacyjną” Toyota C-HR „Premierą motoryzacyjną” Auto Lider 2016 Premiera Toyoty C-HR w Japonii Premiera Toyoty C-HR w Japonii Sprawdź japońską konfigurację modelu Ponad 40000 hybryd sprzedanych w Polsce Ponad 40000 hybryd sprzedanych w Polsce Toyota z kolejnym rekordem Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Toyota Camry zadebiutuje z napędem hybrydowym Sprawdź szczegóły Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Sprawdź dane sprzedażowe za I półrocze Toyota partnerem Szlachetnej Paczki Toyota partnerem Szlachetnej Paczki Dowiedz się więcej BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy BGŻ BNP Paribas wybiera hybrydy 30 Yarisów dołącza do floty banku Kolejne zwycięstwo Toyoty Prius Kolejne zwycięstwo Toyoty Prius Rajd Polski Historyczny Nowa Toyota Land Cruiser Nowa Toyota Land Cruiser Nowa stylistyka nadwozia, lepsze osiągi Polacy kupili już 25 000 hybryd Toyoty Polacy kupili już 25 000 hybryd Toyoty Sprawdź szczegóły Maja Górecka walczy o Nagrodę publiczności Maja Górecka walczy o Nagrodę publiczności Sprawdź, jak możesz jej pomóc
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK