Toyota C-HR przeciera szlaki

Sukces przedsprzedaży w Internecie

2016-09-22

Toyota C-HR jest pierwszym modelem marki w Polsce, który można zamawiać przez Internet. 1 września rozpoczęła się przedsprzedaż modelu, zarówno tradycyjnie na stacjach dilerskich, jak i w nowatorski sposób on-line. W ciągu pierwszych dwóch tygodni z tej formy sprzedaży skorzystało aż 85 klientów. Osoby zamawiające model przez Internet odbiorą swoje samochody jako pierwsi w Polsce.

Przedsprzedaż nowej Toyoty w Polsce – po raz pierwszy w historii –odbywa się nie tylko w salonach, ale również przez dedykowaną stronę internetową http://toyota.pl/c-hr. Sprzedaż drogą elektroniczną rozpoczęła się 1 września. Nowego crossovera C-HR kupiło już w ten sposób 85 klientów, w ciągu trzech pierwszych dni zamówienie on-line złożyło aż 33 klientów.

Sprzedaż internetowa nowych samochodów to absolutna nowość na polskim rynku, gwarantująca ich szybką dostępność. Nowego crossovera można zamówić za pośrednictwem multimedialnej strony, która umożliwia m.in. wirtualne zwiedzanie wnętrza (widok 360°), szczegółowe obejrzenie elementów wyposażenia i poznanie możliwości nagłośnienia klasy premium firmy JBL.

Oficjalna sprzedaż modelu rozpocznie się w styczniu 2017 roku. By zarezerwować i odebrać samochód jeszcze przed premierą, wystarczy złożyć zamówienie (tradycyjnie bądź on-line) i wpłacić zaliczkę.

Najpopularniejsza wersja? Limitowana edycja Prime Edition!


Od 1 września Polacy zamówili łącznie 328 sztuk Toyoty C-HR, co zwiastuje sukces rynkowy tego modelu. Aż 75 proc. całkowitej sprzedaży Toyoty C-HR, zarówno on-line, jak i w salonach, to limitowana seria Prime Edition i wersje z napędem hybrydowym.

Specjalne, limitowane wersje Prime Edition to bogato wyposażone auta w opcjach Dynamic i Prestige, zawierające m.in. pełne oświetlenie w technologii Pure LED z kierunkowskazami sekwencyjnymi, system audio JBL klasy premium, dwukolorowe nadwozie oraz fotele pokryte perforowaną skórą z elementami w kolorze Vision Violet.

Standardem we wszystkich wersjach modelu C-HR jest pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, obejmujący układy ochrony przedzderzeniowej z systemem wykrywania pieszych oraz ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy, a także aktywny tempomat i automatyczne światła drogowe.

Najpopularniejszy napęd? Oczywiście hybryda!


Pod maską Toyoty C-HR może się znaleźć benzynowa jednostka 1,2 Turbo o mocy 116 KM z 6-stopniową manualną skrzynią – od 79 900 zł. Opcjonalnie dostępne są automatyczna skrzynia Multidrive S i napęd 4x4.

Najpopularniejsza okazała się wersja z hybrydowym napędem IV generacji o mocy 122 KM i przekładnią E-CVT, dostępna od 104 900 zł. Wybrało ją aż 75 proc. klientów. Jednym z największych atutów hybrydy w modelu C-HR jest średnie zużycie paliwa na poziomie 3,7 l/100 km oraz cicha i relaksująca praca napędu.

Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.